Credit Agricole Złotym Liderem Jakości 2020
Już po raz trzeci bank Credit Agricole otrzymał Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii: Systemy ratalne. Klienci docenili ofertę banku m.in. za dogodne warunki i przejrzyste zasady udzielania kredytów ratalnych.
2020-02-13, 13:07

Złoty Lider Jakości to wyróżnienie przyznawane na podstawie opinii klientów przez redakcję portalu Strefa Gospodarki. System ratalny banku Credit Agricole zdobył najwięcej pozytywnych głosów, za co został nagrodzony Złotym Godłem. W swojej kategorii wyprzedził Santander Consumer Bank i Alior Bank.

 

- Jesteśmy uważnym bankiem, który wsłuchuje się w potrzeby konsumentów. Nieustannie pracujemy nad tym, żeby nasza oferta spełniała oczekiwania naszych klientów. Ta nagroda, cieszy tym bardziej, że jest przyznawana właśnie na podstawie ich opinii – mówi Jarosław Marek, dyrektor pionu sprzedaży Consumer Finance.

 

Credit Agricole cieszy się renomą banku chętnie polecanego klientom przez rodzinę i znajomych. Klienci, którzy brali udział w badaniu docenili jego ofertę za: przejrzyste i dogodne warunki kredytowe, brak ukrytych kosztów oraz atrakcyjne promocje. W badaniu podkreślano również wysoki standard usług.

 

- Chcemy, żeby klient mógł sprawnie korzystać z naszych usług, dlatego formalności ograniczamy do minimum. Cały proces odbywa się elektronicznie, a klient zatwierdza umowę przy pomocy kodu sms-owego. Oszczędzamy w ten sposób mnóstwo papieru i czasu – dodaje Jarosław Marek.

 

Kredyt ratalny Credit Agricole jest dostępny w 12 tysiącach sklepów stacjonarnych, internetowych oraz u wybranych agentów ubezpieczeniowych w całej Polsce.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy