Credit Agricole Raty Złotym Liderem Jakości 2017
System ratalny Credit Agricole Raty został wyróżniony przez konsumentów jako Złoty Lider Jakości 2017. W badaniu zorganizowanym przez redakcję Strefy Gospodarki oferta banku Credit Agricole została doceniona między innymi za dopasowanie do potrzeb klientów.
2017-08-30, 15:00

Konsumenci biorący udział w badaniu docenili bank za niskie koszty, sprawną obsługę, małą ilość formalności, dużą dostępność oraz za dopasowanie do potrzeb klientów. Badanie pokazało także, że marka Credit Agricole Raty jest najbardziej znana spośród systemów ratalnych dostępnych na rynku – jej znajomość zadeklarowało aż 70 proc. badanych.

- To dla nas ogromne wyróżnienie – mówi Jarosław Marek, dyrektor pionu Consumer Finance w banku Credit Agricole, w rozmowie z redakcją Strefy Gospodarki. - Zajmujemy się kredytami ratalnymi od wielu lat. Byliśmy pionierem, liderem i wciąż pozostajemy w czołówce banków finansujących zakupy na raty. Mamy bogate doświadczenie i zaplecze organizacyjne, by najlepiej na rynku służyć klientom. Codziennie ciężko pracujemy na to, aby nasza oferta była najlepsza z możliwych i jak najbardziej dopasowana do oczekiwań klientów – dodaje.

W 2016 roku Credit Agricole jako pierwszy bank na rynku udostępnił elektroniczny proces podpisywania umowy kredytowej w sklepie. Klient, który korzysta z kredytu ratalnego podczas zakupów, nie musi podpisywać wielostronicowej umowy papierowej – umowę zawiera przy użyciu kodu SMS. - Aby pozostać na pozycji lidera jakości, nie możemy jednak osiąść na laurach. Już dziś myślimy o tym, jak jeszcze można usprawnić proces obsługi sprzedaży ratalnej i zwiększyć jego dostępność dla klientów – zapewnia Jarosław Marek.

Oferta Credit Agricole Raty dostępna jest w ponad 10 tysiącach punktów sprzedaży: zarówno w dużych sieciach, jak i w tysiącach małych i średnich sklepów w całej Polsce.

- Przyznanie nam tytułu Złotego Lidera Jakości to dowód, że kierunek rozwoju, jaki przyjęliśmy w długim kanale sprzedaży, jest zgodny z oczekiwaniami rynku i z potrzebami klientów - komentuje Richard Paret, wiceprezes zarządu Credit Agricole Bank Polska.

Złoty Lider Jakości to wyróżnienie przyznawane na podstawie badań konsumenckich w ramach programu organizowanego przez redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.