"Szezlong" z Karoliną Gruszką nagrodzony Kreaturą
Spot telewizyjny banku Credit Agricole w ramach kampanii pt. "Szezlong" został nagrodzony w prestiżowym konkursie polskiej kreacji reklamowej Kreatura. Za kreację i produkcję filmu promującego przenoszenie kont do Credit Agricole odpowiedzialna była agencja Just.
2017-11-24, 17:17

Film „Szezlong” był pierwszym spotem Credit Agricole, w którym wystąpiła aktorka Karolina Gruszka. Emitowany był w maju i czerwcu 2016 r., a jego kontynuacja w styczniu i lutym 2017 r. oraz maju i czerwcu 2017 r. w ośmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacja i produkcja spotu jest dziełem agencji Just z Poznania. Po stronie banku przy produkcji współpracowali: Marek Kłos, Gabriela Synoś i Sebastian Wierciński.

 

"Szezlong" promował nowe, bezpłatne konta osobiste, z kartą płatniczą i darmowym dostępem do bankomatów na całym świecie. W ramach promocji, za przeniesienie rachunku do Credit Agricole bank płacił nowemu klientowi 250 zł.

 

- Ta kampania i cały proces przenoszenia kont przyniosły nam świetne efekty biznesowe – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu banku Credit Agricole. - Cały czas jesteśmy liderem wśród banków – trafia do nas ponad 70% wszystkich kont przenoszonych przez klientów. Cieszę się bardzo, że teraz również środowisko twórców reklamowych uznało tę reklamę za oryginalną i innowacyjną i nagrodziło ją Kreaturą 2017. Dziękuję również wszystkim, którzy pracowali przy całym procesie przenoszenia kont – dodaje Marciniak.

 

Koncepcja spotu przygotowana została m.in. na podstawie badań neuromarketingowych. Testowa grupa odbiorców poddawana była badaniu aktywności fal mózgowych oraz reakcji skórno-galwanicznych. W ten sposób wybrany został spot wzbudzający najwięcej pozytywnych emocji u widzów.

 

- Ostateczny kształt każdej reklamy to zawsze efekt współpracy agencji z klientem, dlatego traktuję tę nagrodę również jako wyróżnienie dla nas – tłumaczy wiceprezes zarządu Credit Agricole. - Reklama ta miała w niesztampowy i emocjonalny sposób zachęcić do przenoszenia kont do naszego banku. Postawiliśmy więc na dosłowne pokazanie komfortowych przenosin, które symbolizowały wysoką jakość obsługi w naszym banku i to, że w trakcie takiej zmiany załatwiamy za klientów wszystkie niezbędne formalności – przekonuje Jędrzej Marciniak.

 

Konkurs niezależnej polskiej kreacji Kreatura jest organizowany pod egidą miesięcznika "Media & Marketing Polska" od 1996 r. Konkurs ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Oceny prac dokonuje jury składające się z przedstawicieli najbardziej aktywnych rodzimych marketerów oraz przedstawicieli podmiotów świadczących profesjonalne usługi w obszarze komunikacji marketingowej.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.