Druga odsłona kampanii Credit Agricole z Dawidem Podsiadło – nowe spoty, niestandardowe działania w Internecie i nowa strona internetowa
Credit Agricole wprowadza „Konto dla Ciebie” - nową rodzinę rachunków dla klientów indywidualnych z wieloma atrakcyjnymi funkcjonalnościami i promocjami. Tym samym bank, który niedawno rozpoczął współpracę strategiczną z Dawidem Podsiadło, dołącza do kampanii wizerunkowej działania promujące nową ofertę. W telewizji pojawiły się kolejne spoty, a w Internecie reklamy z tzw. pre-rollami oraz nowa strona www.
2018-04-13, 11:34

- Jesteśmy bankiem, który uważnie wsłuchuje się w potrzeby klientów. Nasza nowa oferta jest precyzyjną odpowiedzią na to, czego klienci naprawdę oczekują i obecnie stanowi jedną z najbardziej atrakcyjnych propozycji na rynku. Wprowadzając ją zdecydowaliśmy się na jednoczesne odświeżenie wizerunku i rozpoczęcie współpracy strategicznej z Dawidem Podsiadło. Staramy się mówić o bankowości lekko, naturalnie i z humorem. Sięgamy też po działania niestandardowe. Już wiemy, że zaproponowane przez nas w ostatnich dniach pre-rolle, czyli krótkie filmiki przeznaczone do Internetu i zachęcające do obejrzenia całej reklamy w serwisach wideo typu YouTube zostały fantastycznie przyjęte przez Internautów i cieszą się dużą popularnością. Startujemy właśnie z drugim etapem działań marketingowych promujących nowe Konto dla Ciebie, niespodzianek dla Internautów też nie zabraknie – przekonuje Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

 

Pod wspólną nazwą „Konto dla Ciebie” bank uruchomił rodzinę czterech rachunków osobistych: konto flagowe, konto dla klientów VIP a także konta dla młodzieży i nastolatków. Korzystanie z Konta dla Ciebie w każdej z tych wersji jest bezpłatne, podobnie jak wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce, korzystanie z karty a także przelewy przez Internet oraz w aplikacji CA24 Mobile. Wystarczy, że klient spełni bardzo proste warunki (w podstawowej wersji konta wystarczy wpływ 1 tys. zł na konto miesięcznie oraz jedna płatność kartą lub BLIK).

 

- Wraz z nową ofertą w telewizji pojawiły się m.in. nowe spoty reklamowe z udziałem Dawida Podsiadło. Jeden z najpopularniejszych polskich artystów wchodzi w świat bankowy i z humorem dzieli się swoimi doświadczeniami z perspektywy klienta - wyjaśnia Anna Płachta, dyrektor Departamentu zintegrowanej komunikacji marketingowej i digital. - Sympatyczna i energiczna doradczyni, pani Kasia, słucha z uwagą i przedstawia nowe Konto dla Ciebie pełne nie tylko nowych funkcjonalności, ale i promocji do wyboru. Proponuje m.in. zwrot do 300 złotych pieniędzy wydanych na rachunki domowe zaprasza do największego Klubu Rabatowego w Polsce lub proponuje 3% na Rachunku Oszczędzam.

 

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Just, spoty wyprodukował Opus Film. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Arena Media, natomiast działania w Internecie koordynują agencje: Cube Group i Performics.

 

Wraz z wprowadzeniem oferty „Konto dla Ciebie” Credit Agricole uruchomił nowy numer swojego serwisu telefonicznego CA24 - 19 019. Zmieniła się również strona internetowa www.credit-agricole.pl. - Zależy nam, aby każda forma kontaktu klientów z naszym bankiem była intuicyjna i przyjemna, dlatego chcemy, aby numer infolinii był łatwy do zapamiętania, a serwis internetowy był prosty w obsłudze i odpowiadał na potrzeby klientów. Zmiany dotyczą nie tylko warstwy graficznej, ale także języka i sposobu przekazywania informacji – wyjaśnia Michał Byrczek, manager komunikacji digital w Credit Agricole.

 

Sama struktura serwisu internetowego nie uległa zmianie. Zachowany został podział na podstawowe grupy odbiorców: Klienci indywidualni, Małe i średnie firmy, Przedsiębiorstwa i Rolnictwo. Dzięki temu klienci szybko mogą znaleźć informacje, których potrzebują. Nowy serwis w dalszym ciągu automatycznie dostosowuje się do wymiarów ekranu użytkownika. Nowością jest wykorzystanie rozwiązania AMP (Accelerated Mobile Pages), dzięki któremu wybrane fragmenty serwisu wczytują się dużo szybciej na urządzeniach mobilnych. Nowy wygląd otrzymały na razie strona główna serwisu, a także podstrony poświęcone nowej ofercie kont osobistych. Pozostałe podstrony będą zmieniane stopniowo w dalszej kolejności. 

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.