Contact Center Credit Agricole w TOP 3 najlepszych infolinii
Serwis telefoniczny banku Credit Agricole znalazł się na podium najlepszych bankowych Contact Center w Polsce. Infolinie bankowe co roku bada Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Credit Agricole utrzymuje się w czołówce od 2013 roku.
2021-01-20, 12:18

Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia sprawdza jakość obsługi klienta zarówno w kontakcie telefonicznym, jak i mailowym techniką Mystery Caller oraz Mystery Mailing. Przeszkoleni audytorzy oceniają czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, wiedzę na temat produktów i liczbę informacji możliwych do zdobycia w obu kanałach kontaktu. Bardzo istotny wpływ na ocenę ma również uprzejme zachowanie konsultantów i ich zaangażowanie. 

Infolinia Credit Agricole zajęła 3. miejsce w rankingu ogólnym z wynikiem 81,8 na 100 pkt. oraz 3. miejsce pod względem czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem z wynikiem 14 sekund. Co ciekawe, średni czas oczekiwania dla wszystkich badanych infolinii wzrósł o 8 sekund w porównaniu z poprzednią falą badania i wyniósł 38 sekund.

W tym roku szczególnie ważnym elementem była ocena sposobu dopasowania produktu do potrzeb klienta. Audytorzy zwracali uwagę na to, czy i w jaki sposób banki proponują optymalne rozwiązania, także uwzględniając obecną sytuację. Credit Agricole wsłuchuje się w potrzeby swoich klientów i stawia ich w centrum swoich działań. Uprzejmość, profesjonalizm oraz elastyczne rozwiązania to wartości, które pozwalają Credit Agricole budować trwałe relacje z klientami, co udowadniają kolejne edycje rankingu.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.