Credit Agricole w czołówce rankingu miesięcznika BANK
Credit Agricole ma najlepsze reklamy i daje klientom największe poczucie bezpieczeństwa - wynika z rankingu banków miesięcznika finansowego BANK. Biorąc pod uwagę wyniki we wszystkich kategoriach, Credit Agricole jest piątym najlepszym bankiem w Polsce. Ranking powstał na podstawie głosowania klientów.
2021-01-26, 13:22

Uczestnicy badania oceniali poszczególne obszary działalności instytucji finansowych oraz oferowane przez nie produkty. Credit Agricole wygrał w kategoriach: "Kampanie reklamowe" oraz "Poczucie bezpieczeństwa". Pod względem kosztów usług bankowych zajął drugie miejsce, a za swoją działalność społeczną zdobył trzeci wynik. 

 

W innych kategoriach także byliśmy blisko czołówki: "Produkty oszczędnościowe (5 miejsce), "Lojalność klientów" (5), "Jakość oddziałów" (5), "Jakość obsługi w oddziale" (6), "Rekomendacje klientów" (6), "Konto osobiste" (6), "Bankowość Internetowa" (6), "Płatności bezgotówkowe" (8), "Produkty kredytowe" (8), "Aplikacja mobilna" (8), "Jakość obsługi zdalnej" (9), "Siła marki" (9).

 

W klasyfikacji generalnej Credit Agricole zajął 5 miejsce. Zwycięzcą rankingu został bank Millennium.

 

W roli jurorów wystąpiło 1459 respondentów miesięcznika BANK, reprezentujących pełny przekrój polskiego społeczeństwa. Przeważającą część, bo aż 73%, stanowili mieszkańcy miast, przy czym niemal co trzeci z nich zamieszkiwał w metropolii liczącej ponad 200 tys. ludności. Dominowały osoby z wykształceniem średnim (71,2%) – w sporej części studiujące – oraz  wyższym (28%). Zdecydowana większość (63,8%) korzystała z usług jednego banku, niemal co czwarty z dwóch, 8,5% było klientami trzech, zaś 4% większej liczby instytucji finansowych.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.