Uczestnicy badania oceniali poszczególne obszary działalności instytucji finansowych oraz oferowane przez nie produkty. Credit Agricole wygrał w kategoriach: "Kampanie reklamowe" oraz "Poczucie bezpieczeństwa". Pod względem kosztów usług bankowych zajął drugie miejsce, a za swoją działalność społeczną zdobył trzeci wynik.
W innych kategoriach także byliśmy blisko czołówki: "Produkty oszczędnościowe (5 miejsce), "Lojalność klientów" (5), "Jakość oddziałów" (5), "Jakość obsługi w oddziale" (6), "Rekomendacje klientów" (6), "Konto osobiste" (6), "Bankowość Internetowa" (6), "Płatności bezgotówkowe" (8), "Produkty kredytowe" (8), "Aplikacja mobilna" (8), "Jakość obsługi zdalnej" (9), "Siła marki" (9).
W klasyfikacji generalnej Credit Agricole zajął 5 miejsce. Zwycięzcą rankingu został bank Millennium.
W roli jurorów wystąpiło 1459 respondentów miesięcznika BANK, reprezentujących pełny przekrój polskiego społeczeństwa. Przeważającą część, bo aż 73%, stanowili mieszkańcy miast, przy czym niemal co trzeci z nich zamieszkiwał w metropolii liczącej ponad 200 tys. ludności. Dominowały osoby z wykształceniem średnim (71,2%) – w sporej części studiujące – oraz wyższym (28%). Zdecydowana większość (63,8%) korzystała z usług jednego banku, niemal co czwarty z dwóch, 8,5% było klientami trzech, zaś 4% większej liczby instytucji finansowych.