Jesteście naszymi VIP-ami – specjalna oferta Credit Agricole dla Głuchych
Bank Credit Agricole poszerzył swoją ofertę o wyjątkowe konto dla osób niesłyszących i słabosłyszących. Specjalna oferta obejmuje pakiet Konta dla Ciebie VIP bez opłaty za prowadzenie rachunku i korzystanie z karty. To kolejny element realizowanego przez bank programu „Zamieniam się w słuch”, czyli kompleksowego wsparcia dla osób z problemami słuchu
2021-11-22, 14:08

Z myślą o osobach niesłyszących i słabosłyszących, bank przygotował specjalną ofertę Konta dla Ciebie w ekskluzywnym pakiecie VIP za 0 zł. Właściciele takiego rachunku mają bezpłatny dostęp do najważniejszych usług: karty do konta, rachunków walutowych, wypłat ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, a także przelewów natychmiastowych Express Eliksir. Dodatkowo każdy klient, który poza otwarciem konta, wykona określoną liczbę miesięcznych transakcji telefonem, kartą lub BLIKIEM, może otrzymać od banku nawet do 500 zł premii.

 

- Jesteśmy nowoczesnym bankiem skupionym na ludziach, który uważnie słucha swoich klientów i dostarcza im takich rozwiązań jakich potrzebują. Głusi, tak jak wszyscy inni, potrzebują usług bankowych na najwyższym poziomie. U nas mogą z nich korzystać bez żadnych barier i ograniczeń – zapewnia Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

 

Nowa oferta, to kolejny element realizowanego w Credit Agricole programu „Zamieniam się w słuch”. Od lutego 2020 r. niesłyszący klienci mogą porozumiewać się z doradcami we wszystkich placówkach banku przy pomocy systemu zdalnego tłumaczenia języka migowego Tłumacz Migam. Komunikacja odbywa się za pośrednictwem połączenia wideo na smartfonie doradcy bankowego bądź klienta. Wystarczy wejść na stronę: tlumacz.migam.org i w wyszukiwarkę wpisać nazwę „Credit Agricole”, żeby połączyć się z tłumaczem, który pośredniczy w rozmowie klienta z doradcą. W Credit Agricole usługa jest dostępna od poniedziałku do soboty, w godz. 8.00-20.00. Na spotkanie z udziałem tłumacza języka migowego online nie trzeba się wcześniej umawiać.

 

- Dzięki usłudze Tłumacza Migam, każdy Głuchy może zostać prawidłowo obsłużony. Najważniejszy jest wysoki profesjonalizm naszych tłumaczy, którzy mają bardzo duże doświadczenie i gwarantują, że nie będzie żadnych wątpliwości po stronie klienta - podkreśla Przemysław Kuśmierek, prezes Migam.

 

W 20 placówkach Credit Agricole w największych miastach Polski uruchomione zostały pętle indukcyjne, ułatwiające rozmowę doradców z klientami korzystającymi z aparatów słuchowych. Bank udostępnia również wzory podstawowych dokumentów (np. umowę i regulamin konta oraz umowę i regulamin karty kredytowej) w formie dostosowanej do potrzeb osób z problemami słuchu lub wzroku. Na stronie internetowej banku dostępne są dokumenty w tłumaczeniu na Polski Język Migowy, a w każdej placówce lub poprzez CA24 Infolinia klienci mogą zamówić te dokumenty także w formie wydruku w alfabecie Braille’a.

 

Ze specjalnej oferty Credit Agricole dla osób niesłyszących mogą skorzystać osoby, które posiadają orzeczenie o niepełnosprawności z kodem 03-L. Konto otworzyć można w dowolnej placówce banku.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.