Credit Agricole po raz trzeci z rzędu z tytułem Konsumenckiego Lidera Jakości
Po raz trzeci z rzędu Credit Agricole został nagrodzony tytułem Konsumenckiego Lidera Jakości za swój kredyt ratalny. Klienci doceniają bank za profesjonalną obsługę, uczciwą ofertę i atrakcyjne warunki kredytów
2022-05-09, 10:24

Kredyty ratalne Credit Agricole od wielu lat są chwalone i doceniane przez klientów. W kwietniu bank już po raz piąty został Konsumenckim Liderem Jakości. Wyróżnienie to przyznawane jest najlepszym markom i firmom działającym na polskim rynku, a ranking tworzony jest na podstawie ponad 15 tys. opinii aktywnych klientów. Poprzednio bank zdobył to wyróżnienie w 2017, 2018,  2020 i 2021 roku. Zdobył również tytuł Lidera Dekady.

 

Klienci doceniają Credit Agricole przede wszystkim za rzetelną i profesjonalną obsługę, uczciwą ofertę, niskie oprocentowanie i dobre warunki kredytów oraz brak problemów z ich uzyskaniem. Ponadto z badania wynika, że bank wzbudza zaufanie wśród konsumentów, a wielu z nich korzysta z programów ratalnych od lat i uważa Credit Agricole za uczciwą i odpowiedzialną firmę.

 

- Kolejny tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości to dla nas ogromne wyróżnienie – mówi Jarosław Marek, dyrektor pionu Consumer Finance w Credit Agricole. - Zajmujemy się kredytami ratalnymi od wielu lat. Byliśmy pionierem, liderem i wciąż pozostajemy w czołówce banków finansujących zakupy na raty. Mamy bogate doświadczenie i zaplecze organizacyjne, by najlepiej na rynku służyć klientom. Codziennie ciężko pracujemy na to, aby nasza oferta była najlepsza z możliwych i jak najbardziej dopasowana do oczekiwań klientów.

 

Nagrodzony Złotym Godłem kredyt ratalny Credit Agricole dostępny jest m.in. dla klientów zainteresowanych montażem instalacji fotowoltaicznej w budownictwie jednorodzinnym (dostępny za pośrednictwem dystrybutorów takich instalacji, np. firmy Columbus Energy). Warto dodać, że każdy, kto do 3 lipca skorzysta z kredytu ratalnego banku Credit Agricole może wziąć udział w konkursie i wygrać voucher na podróż kamperem po Europie. Wystarczy napisać, zrobić zdjęcie lub narysować odpowiedź na pytanie: „Jaki jest twój wymarzony cel podróży kamperem”. Dodatkowo co tydzień uczestnicy konkursu mogą wygrać karty podarunkowe Travelplanet o wartości 2 000 zł

 

Gwarancja stałej raty

 

Kredyty ratalne Credit Agricole są kredytami o stałej stopie oprocentowania, co oznacza, że wysokość miesięcznej raty nie zmienia się przez cały okres trwania umowy kredytowej.

 

- Zaletą kredytu o stałej stopie procentowej jest jego stabilność i przewidywalność. Raz ustalona wysokość oprocentowania nie zmienia się przez cały ustalony z bankiem okres. Niezależnie od tego, co się będzie działo w gospodarce i niezależnie od tego, ile razy jeszcze Rada Polityki Pieniężnej podwyższy stopy procentowe, u nas wysokość raty się nie zmieni. Dzięki temu zawsze znana jest całkowita kwota, jaką trzeba oddać bankowi i nigdy nie będzie tu żadnych niespodzianek - wyjaśnia Tomasz Kamiński, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Relacji z Partnerami w Credit Agricole.

 

Gwarancja stałej raty w Credit Agricole dotyczy – oprócz kredytów ratalnych – także  wszystkich kredytów gotówkowych i samochodowych, kredytów konsolidacyjnych, a także spłat ratalnych zadłużenia karty kredytowej.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.