Klienci Credit Agricole umówią się na spotkanie z doradcą w CA24 eBank
Nie chcesz czekać na spotkanie z doradcą w placówce? Umów się z nim na konkretną godzinę. Od teraz można to zrobić trzema kliknięciami w serwisie internetowym CA24 eBank.
2022-06-03, 12:22

Credit Agricole wprowadził nową opcję w swoim serwisie internetowym CA24 eBank. Klienci indywidualni, w kilku prostych krokach, mogą samodzielnie umówić się z doradcą na spotkanie w placówce. Wystarczy zalogować się na swoje konto, wejść w zakładkę „Umów spotkanie”, wybrać temat spotkania i dogodny dla siebie termin. W tej samej zakładce klient widzi wszystkie swoje planowane spotkania i może nimi swobodnie zarządzać.

 

- Chcemy, żeby nasi klienci mieli wybór, jakimi kanałami chcą się z nami kontaktować. Taki sposób umawiania spotkań i zarządzania nimi jest nie tylko szybki, ale przede wszystkim bardzo wygodny. Wystarczy kilka kliknięć i gotowe – mówi Marta Chlasta, manager ds. bankowości internetowej w Credit Agricole.

 

Klient w trakcie umawiania spotkania określa jego cel. Dzięki temu doradca może wcześniej przygotować się do spotkania, np. wydrukować niezbędne materiały. To pozwoli jeszcze sprawniej obsłużyć klienta. Oprócz tego, przy wyborze niektórych spotkań, pojawią się dodatkowe informacje przydatne z punktu widzenia klienta. Bank podpowie w nich np. jakie dokumenty należy ze sobą zabrać, żeby spotkanie z doradcą przebiegło pomyślnie. Dodatkowo klient ma możliwość dodania komentarza do swojego spotkania.

 

Na spotkanie z doradcą mogą umówić się także na infolinii, poprzez formularz na stronie internetowej banku lub poprzez czat dostępny w nowej aplikacji CA24 Mobile i serwisie CA24 eBank.

 

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.