Credit Agricole otwarty na potrzeby osób z problemami słuchu
Credit Agricole rozwija swój kompleksowy program wsparcia dla osób niesłyszących i niedosłyszących „Zamieniam się w słuch”. W wybranych oddziałach banku można korzystać z pętli indukcyjnych, a we wszystkich placówkach w całej Polsce doradcy mogą porozumiewać się z klientami przy użyciu Polskiego Języka Migowego. Bank przygotował również specjalną ofertę Konto dla Ciebie VIP dla osób z niepełnosprawnością zmysłu słuchu.
2022-08-23, 14:22

Credit Agricole konsekwentnie zwiększa dostępność swoich usług dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym lub technicznym. Jedną z takich grup są głusi i słabosłyszący. Z myślą o nich bank uruchomił program „Zamieniam się w słuch” i włącza się w integrację osób z problemami słuchu z resztą społeczeństwa.  

 

W banku wprowadzony został nowy standard obsługi osób z niepełnosprawnością, uwzględniający elementy kultury obsługi głuchych i słabosłyszących. Aranżacja placówek bankowych dostosowywana jest do szczególnych potrzeb tej grupy klientów – zgodnie z zaleceniami Polskiej Fundacji Osób Słabosłyszących, stanowiska obsługi są odpowiednio wygłuszone i oświetlone.

 

W 20 placówkach w największych miastach zainstalowane zostały pętle indukcyjne ułatwiające komunikację osobom korzystającym z aparatów słuchowych (lista placówek dostępna jest TUTAJ, wszystkie oznaczone są na drzwiach wejściowych międzynarodowym symbolem pętli indukcyjnej). We wszystkich placówkach banku dostępny jest system zdalnego tłumaczenia Polskiego Języka Migowego MIGAM. Dzięki niemu głusi klienci mogą bez problemu załatwić każdą sprawę bankową.

 

Jesteśmy nowoczesnym bankiem skupionym na ludziach, który dostarcza swoim klientom takich rozwiązań jakich potrzebują. Głusi, tak jak wszyscy inni, chcą korzystać z usług bankowych na najwyższym poziomie. U nas mogą z nich korzystać bez żadnych barier i ograniczeń - zapewnia Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

 

Z myślą o osobach niesłyszących i słabosłyszących, bank przygotował specjalną ofertę Konta dla Ciebie w ekskluzywnym pakiecie VIP za 0 zł. Właściciele takiego rachunku mają bezpłatny dostęp do najważniejszych usług: karty do konta, rachunków walutowych, wypłat ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, a także przelewów natychmiastowych Express Eliksir. Z tej oferty mogą skorzystać klienci, którzy mają orzeczenie o niepełnosprawności z kodem 03-L lub legitymację Polskiego Związku Głuchych i którzy nie mieli konta w Credit Agricole po 1 stycznia 2021 r.

 

Credit Agricole udostępnia także wzory dokumentów dotyczących podstawowych produktów bankowych (np. umowę i regulamin konta oraz umowę i regulamin karty kredytowej) w formie dostosowanej do potrzeb osób z problemami słuchu (a także wzroku). W każdej placówce oraz poprzez telefoniczną infolinię banku, klienci mogą zamówić te dokumenty np. w wersji tłumaczonej na PJM.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.