Nowości w aplikacji CA24 Mobile
Credit Agricole niezmiennie rozwija swoją aplikację CA24 Mobile. Dzięki nowym funkcjom użytkownicy m.in. zaktualizować swoje dane oraz sprawdzić, czy przelew walutowy SWIFT dotarł już do odbiorcy.
2023-11-07, 11:02

Najnowsza aplikacja mobilna banku CA24 Mobile miała swoją premierę w ubiegłym roku. Od tego czasu bank nieustannie ją ulepsza i dodaje kolejne funkcje z myślą o wygodzie klientów. W najnowszej wersji aplikacji użytkownicy zaktualizują dane z dowodu osobistego, adres zamieszkania czy swoje miejsce urodzenia. To bezpieczna forma, przy tym bardzo wygodna, ponieważ klient nie musi tego robić w placówce banku.

 

Podczas udzielania kredytów bank może wymagać od klienta różnych dokumentów, np. potwierdzenia dochodu, potwierdzenia rozdzielności majątkowej. Te dokumenty można już załączyć zarówno w najnowszej wersji aplikacji mobilnej, jak i w CA24 eBank.

 

Dużym udogodnieniem dla klientów jest również funkcja, która pozwala w aplikacji sprawdzić, czy przelew walutowy SWIFT dotarł już do odbiorcy. Widać to w historii konta. Dodatkowo użytkownicy nowej wersji aplikacji założą lokatę na nowe pieniądze, a każda płatność z użyciem kodu BLIK będzie wymagała autoryzacji.

 

Aplikację CA24 Mobile można pobrać w Google Play, App Store i AppGallery (Huawei).

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.