Credit Agricole uruchomił usługę e-doręczenia
Bank Credit Agricole uruchomił własną skrzynkę e-doręczeń, czyli elektroniczny odpowiednik listów poleconych z potwierdzeniem odbioru. To usługa zaufania publicznego, która zapewnia bezpieczeństwo i pewność skutków prawnych związanych z wymianą oficjalnej korespondencji pomiędzy bankiem, klientami, partnerami i innymi instytucjami oraz podmiotami publicznymi.
2024-02-26, 13:35

E-doręczenia pozwalają na jednoznaczną identyfikację nadawcy i adresata, oznaczenie daty i czasu wysłania i otrzymania korespondencji, a także w wiarygodny i akceptowalny prawnie sposób potwierdzają fakt wysyłki i odbioru korespondencji. Ponadto usługa zapewnia całkowitą tajemnicę korespondencji oraz pełną integralność przesyłanych danych, czyli gwarantuje, że przesyłka nie była sfałszowana lub jej treść nie została zmieniona po wysłaniu do odbiorcy.

 

Bank uruchomił własny adres doręczeń elektronicznych w korespondencji wychodzącej, a także udostępnił publicznie adres skrzynki do doręczeń w korespondencji przychodzącej. Adres tej skrzynki wygląda tak: AE:PL-37709-98185-TIVUW-29. Adres ten pozostaje stały, nawet jeśli zmieni się adres fizycznej siedziby banku.

 

- Banki są ustawowo zobowiązane do udostępniania klientom adresu do e-doręczeń w dokumentacji dotyczącej kredytów konsumenckich, kredytów hipotecznych oraz reklamacji. Ale my w Credit Agricole jesteśmy gotowi do przyjmowania korespondencji w tej formie także we wszystkich innych sprawach - zapewnia Sylwia Ratajczak, managerka ds. jakości i efektywności procesów w Credit Agricole.

 

Za pośrednictwem e-doręczeń mogą się kontaktować z bankiem tylko ci klienci, którzy posiadają swój adres do doręczeń elektronicznych oraz skrzynkę do doręczeń elektronicznych. Korzystanie przez klientów z korespondencji w tej formie nie jest obowiązkowe.

 

- E-doręczenia stanowią nowy, dodatkowy kanał kontaktu z bankiem. Wciąż możliwe jest kontaktowanie się z nami za pomocą tradycyjnej korespondencji na papierze, a także przez bankowość elektroniczną i aplikację mobilną, czy w ramach osobistych wizyt w placówkach - dodaje Sylwia Ratajczak.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.