Oszczędź sobie i środowisku – nowa kampania Credit Agricole
„Nawet Robert Makłowicz nie wyskoczy z lodówki, widząc, jak wyrzucamy ich setki tysięcy rocznie.” Z takim przekazem Credit Agricole rusza z nową kampanią, w której podnosi problem wyrzucania sprzętu RTV i AGD. Do współpracy ponownie zaprosił znanego krytyka kulinarnego i podróżnika – Roberta Makłowicza.
2024-04-05, 15:16

Credit Agricole kontynuuje koncepcję reklamową, w której obok Dawida Podsiadło, ambasadora marki oraz doradczyni Pani Kasi, pojawiają się inni, znani bohaterowie. Podobnie, jak w poprzednich spotach, na ekranie pojawi się Robert Makłowicz, jednak w zupełnie nowej odsłonie.

 

- Spot ma zaintrygować i zaskoczyć naszych odbiorców. Zaczynamy żartobliwie, żeby złapać uwagę odbiorców, i w tej konwencji rozwijamy narrację. Jednak kończymy poważnym przesłaniem, które skłania do refleksji, by zamiast wyrzucać zdecydować się na naprawę używanego sprzętu. Dzięki temu oszczędzimy sobie i środowisku – podkreśla Sebastian Wierciński, starszy menadżer ds. komunikacji marketingowej z Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital.

 

Do zmiany podejścia ma skłonić klientów możliwość skorzystania z darmowej usługi naprawy sprzętu w ramach ubezpieczenia „Pomoc dla Ciebie”, a także odświeżona oferta 180-dniowej lokaty powitalnej na 8 proc., na którą można wpłacić nawet 40 tys. zł.

 

W kwietniu spot pojawi się ponad 42 tys. razy w 109 stacjach telewizyjnych. Credit Agricole planuje dotrzeć z komunikatem co najmniej raz do niemal 29 mln widzów, a co najmniej 3 razy do 24 mln. Bank zaplanował mix zarówno dużych anten (TVN, Polsat), jak i kanałów tematycznych, np. Discovery, NatGeo, TTV. Kampania będzie również prowadzona w internecie i mediach społecznościowych. Towarzyszyć jej będzie szeroki zestaw formatów digitalowych. Dodatkowo nową ofertę promują materiały w placówkach bankowych.

 

Autorem konceptu kreatywnego wiosennej kampanii Credit Agricole jest agencja Just, za produkcję spotów odpowiadał Opus Film, a planowanie i zakup mediów jest dziełem Zenith. Kreacje do kampanii internetowych przygotowały agencje Just i Point of View. Za planowanie i zakup mediów w Internecie odpowiedzialna jest agencja Mindshare.

 

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.