Parkuj z aplikacją CA24 Mobile
Credit Agricole rozwija aplikację CA24 Mobile. Klienci banku zapłacą w niej za parkingi. To wygodne i bezpieczne rozwiązanie, które pomoże zaoszczędzić czas.
2024-12-05, 12:12

Klienci Credit Agricole nie muszą już szukać parkometru, żeby zapłacić za parking. Zrobią to w kilku prostych krokach w swoim telefonie – szybko, bezpiecznie i bezstresowo. Wystarczy, że aktywują usługę parkingów w aplikacji CA24 Mobile. Znajdą ją w zakładce „Płatności” lub „Korzyści”. Aby kupić bilet, należy przejść do usługi, wybrać pojazd z listy lub dodać nowy, wybrać miasto oraz strefę parkowania, a także wybrać rodzaj i czas postoju. Klienci mogą parkować za pomocą funkcji Start/Stop lub wybrać własny czas parkowania. Na koniec pozostaje zatwierdzić transakcje PIN-em mobilnym i gotowe. Dla dodatkowego ułatwienia, przy włączonej geolokalizacji, aplikacja podpowie, jaki bilet parkingowy kupić.

 

- Płatność za parkingi w aplikacji to usługa, na którą z niecierpliwością czekali nasi klienci. Cieszymy się, że możemy udostępnić kolejne rozwiązanie, po naszym kantorze, które wykracza poza standardowe usługi aplikacji bankowej i wspiera klientów w codziennych czynnościach – mówi Marcin Olech, manager ds. bankowości internetowej.

 

Usługa parkingów w aplikacji wyróżnia się możliwością personalizacji i zarządzania dodawanymi pojazdami. Klient może ustawić nazwę własną pojazdu, oznaczyć konkretny pojazd jako ulubiony (najczęściej używany) czy dodać jego zdjęcie. Przydatną funkcją jest również opcja włączenia powiadomień PUSH dla aktywnego biletu parkingowego, dzięki której aplikacja przypomni klientowi o trwającym parkowaniu. Usługa parkingów działa od najnowszej wersji aplikacji CA24 Mobile. Dlatego, jeśli klient chce korzystać z tej opcji, powinien sprawdzić, czy zaktualizował swoją aplikację.

 

Dostawcą usług w aplikacji CA24 Mobile jest Mobilet. Lista miast, w których można kupić bilety parkingowe, znajduje się tutaj: https://mobilet.eu/pl/miasta/. Więcej informacji o usłudze parkingów w Credit Agricole: https://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/parkingi-w-aplikacji

 

 

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.