Credit Agricole wspólnie z Mastercard wspiera edukację finansową dzieci - nowa kampania z influencerami parentingowymi
Blog Ojciec, Matka Wariatka i Wybór Rodziców to twórcy internetowi, którzy podjęli wyzwanie od Credit Agricole oraz Mastercard. Zagrali w grę planszową „Misja Kasa” i przekonali się, że świat finansów nie musi być nudny.
2025-04-14, 15:01

Edukacja finansowa w nowym wydaniu

 

Współczesny świat stawia przed dziećmi coraz więcej wyzwań związanych z finansami – od pierwszego kieszonkowego po decyzje zakupowe w cyfrowej rzeczywistości. Credit Agricole wspiera rodziców w rozwijaniu kompetencji finansowych ich dzieci, m.in. poprzez takie inicjatywy jak gra planszowa „Misja Kasa”, którą bank zaprezentował w ubiegłym roku. Misja Kasa w prosty sposób wprowadza dziecko w finansowe zawiłości, pokazuje, co to jest pożyczka, lokata, dlaczego warto się ubezpieczać, a także, jak działają karty płatnicze. Grę można otrzymać przy okazji otwarcia Konta dla Ciebie Junior.

 

- Naszym celem jest nie tylko edukacja, ale też budowanie zdrowych nawyków finansowych od najmłodszych lat. Chcemy, aby dzieci uczyły się oszczędzania i świadomego wydawania w sposób dostosowany do ich wieku i realiów współczesnego świata – mówi Marcin Data, dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentami, Daily Banking oraz Produktami Oszczędnościowymi.

 

Influencerzy parentingowi w roli ambasadorów

 

Żeby dotrzeć do jak najszerszego grona rodziców i dzieci, Credit Agricole wspólnie z Mastercard nawiązał współpracę z popularnymi twórcami internetowymi z obszaru parentingu. W kampanii influencerzy mieli okazję przestestować grę „Misja Kasa”, a efekty zobaczyć można na profilu Instagramowym banku @bankpelenkorzysci. W ramach współpracy, odbył się również warsztat dla rodziców o świadomości finansowej dzieci, który przeprowadził Blog Ojciec.

 

- Chcemy pokazać, że edukacja finansowa może być świetną okazją do wspólnego spędzania czasu i rozmów o pieniądzach w domowym gronie. Dlatego przekazaliśmy Misję Kasa twórcom, którzy sprawdzili ją w swoich rodzinach i podzielili się doświadczeniami z obserwatorami – dodaje Marcin Data.

 

Czy Misja Kasa zdała ten trudny egzamin? Więcej szczegółów można znaleźć na kanałach Blog Ojciec, Matka Wariatka i Wybór Rodziców. Za koordynację działań odpowiadała agencja Assembly Digital Commerce.

 

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.