Credit Agricole najchętniej polecanym bankiem w Polsce
Polacy wciąż najchętniej rekomendują swoim znajomym Credit Agricole - wynika z raportu instytutu MillwardBrown. Tak dobre wyniki bank zawdzięcza wyjątkowemu podejściu do klientów, których stawia w centrum swojej uwagi.
2018-03-27, 14:00

Credit Agricole po raz trzeci z rzędu znalazł się na czele rankingu najchętniej polecanych banków. W niezależnym badaniu firmy MillwardBrown „Klienci banków w Polsce 2017” wskaźnik rekomendacji klienckich (NPS) dla Credit Agricole wyniósł 49,1%. To o ponad dwa razy więcej niż średnia dla całego rynku (21%).

 

- Jest to badanie niezależnie realizowane i finansowane przez Kantar Millward Brown (wyniki są dostępne odpłatnie). Badanie obejmuje populację dorosłych Polaków w wieku 18-70 lat i opiera się na sondażu telefonicznym. W chwili obecnej to metoda, która pozwala otrzymać próbę najbardziej adekwatną wobec populacji klientów banków. Duża próba pozwala zebrać informacje na temat opinii u użytkowników dużych i średnich banków. Dzięki temu można śledzić z roku na rok dynamikę zadowolenia klientów z poszczególnych banków, zakresu wykorzystywanych usług oraz postrzegania tych banków – informuje Marek Zarzycki, senior consultant w Kantar Millward Brown.

 

Credit Agricole utrzymuje się na czele rankingu już od kilkunastu miesięcy. Jak wyjaśnia Jędrzej Marciniak, wiceprezes odpowiedzialny za marketing, bank wyróżnia się na rynku jakością obsługi i unikatowym podejściem do budowania relacji z klientem.

 

- Zawsze szczerze rozmawiamy z klientami i wspólnie wybieramy takie produkty, jakich naprawdę potrzebują. Nie skupiamy się na jednorazowej sprzedaży, ale budujemy więzi, które łączą nas przez lata. Klienci to doceniają i dlatego polecają nas swoim bliskim – mówi Marciniak. 

 

Klienci nie tylko chętnie polecają Credit Agricole, ale też przenoszą do niego swoje konta. Nieprzerwanie od 2015 roku bank jest liderem w przenoszeniu kont poprzez system Krajowej Izby Rozliczeniowej. W ubiegłym roku spośród ponad 34 tys. kont przeniesionych tą drogą, ponad 64 proc. trafiło właśnie do Credit Agricole.

 

- Decyzje klientów, którzy są gotowi nas polecić czy przenoszą do nas swoje rachunki z innych banków, są dla nas najlepszą nagrodą za codzienną pracę w wymagającym otoczeniu rynkowym. To niewątpliwie duży sukces i duma już kolejny rok z rzędu móc być najlepszym bankiem. Polecenia mają dla nas także duże znaczenie biznesowe. Zachęceni przez znajomych klienci zostają z nami na dłużej – dodaje Jędrzej Marciniak.

 

Opinie znajomych mają duże znaczenie w wyborze banku – potwierdzają to wyniki badania firmy TNS „Zoom Finance 3q2017”. Zdaniem respondentów to właśnie rekomendacja kogoś z rodziny lub bliskiego znajomego jest decydujące o wyborze dostawcy usług bankowych, szczególnie jeśli klient rozważa jedną instytucję. Znacznie mniejszą wagę ma wysokość opłat i prowizji lub oferta banku.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.