Credit Agricole od 4 lat realizuje program „Świeża krew do pierwszej pracy”. Działania banku mają wspierać młodych ludzi w pierwszych krokach zawodowych - zachęcać, by rozsądnie planowali rozwój swojej kariery zawodowej i przygotować ich do oczekiwań przyszłych pracodawców. Wiosną 2017 roku na 10 polskich uczelniach odbyło się 14 wydarzeń pod hasłem „Pobudzamy na wiosnę”. Na studentów czekali doradcy i coachowie, którzy udzielali fachowych wskazówek, jak znaleźć dobrą, pierwszą pracę.
Podczas eventu można było odwiedzić 4 strefy, a każda z nich w inny sposób wspierała studentów w odkrywaniu drzemiącego w nich potencjału oraz jego wykorzystaniu w pierwszych krokach zawodowych. Odwiedzający strefę „Poznaj swoje mocne strony” rozwiązywali test predyspozycji zawodowych, konsultowali się ze specjalistą HR lub coachem, tworzyli idealne CV oraz rozmawiali o budowaniu swojej marki w internecie. W przestrzeni „Zadbaj o swój kapitał” studenci dowiadywali się, jak zarządzać swoimi finansami, mogli też otworzyć swoje pierwsze konto. Bank zadbał także o samopoczucie uczestników i przygotował dwie strefy relaksu: „Naładuj akumulatory” z pyszną świeżo paloną kawą oraz „Rozluźnij się”, gdzie studenci „walczyli” z antystresową gruszką lub wyławiali pluszaki z maszyny z maskotkami.
Credit Agricole współpracuje z agencją endorfina events już od 3 lat. Nagroda w MP Power Awards to nie pierwsze wyróżnienie programu „Świeża krew do pierwszej pracy”, który dla banku realizuje właśnie ta agencja. W ubiegłym roku projekt #pierwszykrok - ambient z wykorzystaniem VR zdobył nominację w tym samym konkursie do nagrody w kategorii "event promocja marki B2C”.