Ulubione raty Polaków w banku Credit Agricole
Już drugi rok z rzędu kredyt ratalny Credit Agricole został wyróżniony złotym godłem Konsumenckiego Lidera Jakości. Bank podkreśla, że kluczem do sukcesu jest wsłuchiwanie się w potrzeby klientów i przygotowywanie najlepiej dopasowanych ofert.
2018-07-09, 12:50

Nieprzypadkowo w najnowszej kampanii Credit Agricole wystąpił artysta Dawid Podsiadło. Bank postanowił podkreślić to, co jest ważne zarówno w muzyce, jak i obsłudze klienta - słuchanie i spełnianie oczekiwań. W rezultacie, wieloletnie inwestowanie w dobre relacje z klientem poprzez dostosowanie oferty do faktycznych potrzeb po raz kolejny zostało docenione podczas głosowania na tegorocznych Konsumenckich Liderów Jakości.

- Cieszymy się, że znów jesteśmy liderem wśród systemów ratalnych. To wyróżnienie jest wynikiem długoletniej pracy oraz obserwacji preferencji naszych klientów. Dziś konsumenci są zniechęceni, gdy doradcy oferują im zbędne produkty. My staramy się dawać im tylko to, czego naprawdę potrzebują – mówi Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy Credit Agricole.

Klienci, którzy wzięli udział w badaniu podkreślali, że doceniają bank za szybkość i wysoką jakość obsługi, jasne warunki udzielania kredytu oraz atrakcyjną ofertę. Sprawny przebieg zakupu na raty w banku Credit Agricole to efekt wprowadzenia w 2016 roku elektronicznego systemu podpisywania umowy kredytowej w sklepie. Dzięki temu klient podpisuje umowę szybko i wygodnie w wersji elektronicznej.

- Podobne usprawnienia wprowadzamy także w innych obszarach. Od kwietnia nasi klienci mogą korzystać z płatności Blik i przelewów ekspresowych Express Elixir – dodaje Przybylski.

Kredyt ratalny banku Credit Agricole to najbardziej rozpoznawalny system ratalny na rynku, dostępny w kilkunastu tysiącach punktów sprzedaży. Jego znajomość zadeklarowało prawie 68 proc. respondentów, którzy wzięli udział w badaniu. Na podium w swojej kategorii Credit Agricole wyprzedził Santander Consumer Bank i BGŻ BNP Paribas.

Bank w swoich najnowszych działaniach stawia przede wszystkim na dobre relacje z klientem oparte o uważność, która znajduje odzwierciedlenie w ofercie banku m.in. w atrakcyjnym Koncie dla Ciebie i szerokiej ofercie ubezpieczeniowej - Pomoc dla Ciebie.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.