Nowa kampania Credit Agricole z Dawidem Podsiadło
Wata cukrowa, pluszowe bobry, dinozaury z kartonu – Credit Agricole i Dawid Podsiadło udowadniają, że reklama banku może być zabawna i angażująca. Ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej „Konto dla Ciebie”.
2019-03-25, 15:20

Bank Credit Agricole kontynuuje strategiczną współpracę z Dawidem Podsiadło i rozpoczyna wiosenną kampanię. Nowe spoty reklamowe nawiązują do stylistyki internetowych gifów. Dawid Podsiadło, wykorzystując takie „nietypowe” rekwizyty jak: wata cukrowa, pluszowe bobry, czy dinozaury wycięte z kartonu przekonuje, że warto przenieść konto do Credit Agricole. A towarzysząca mu od początku doradczyni – Pani Kasia – wyjaśnia, że cały proces przenoszenia konta jest bardzo prosty i pozwala zdobyć atrakcyjne premie.

 

Każdy klient, który do 14 lipca założy nowe „Konto dla Ciebie” będzie mógł wybrać jeden z trzech bonusów: do 300 zł premii za przeniesienie konta z wynagrodzeniem, do 300 zł zwrotu kosztów rachunków opłacanych z nowego konta lub 50-procentowy bonus do środków uzbieranych dzięki usłudze CAsaver (maksymalnie do 300 zł). Samo „Konto dla Ciebie” to atrakcyjna oferta za cztery zera: 0 zł za prowadzenie konta, 0 zł za kartę wielowalutową, 0 zł za wypłatę gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce, 0 zł za internetowe przelewy Elixir.

 

- Rozpoczynając współpracę z Dawidem Podsiadło, dokonaliśmy odmłodzenia wizerunku naszej marki. Mocno skoncentrowaliśmy się na tym, żeby pokazać, że jesteśmy bankiem, który uważnie słucha swoich klientów i dostarcza im takich produktów i usług, jakich naprawdę potrzebują. Dzięki temu uruchomiliśmy już ponad 180 tysięcy nowych "Kont dla Ciebie", znacząco wzrosła rozpoznawalność marki i zwiększyła się liczba aktywnych klientów, a także liczba osób korzystających z naszych kanałów internetowych i aplikacji mobilnej - wyjaśnia Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole odpowiedzialny za marketing, product development oraz customer intelligence.

 

Podobnie jak w ubiegłym roku kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania radiowa oraz niestandardowe działania w Internecie. Spoty reklamowe banku pojawią się także w kilku sieciach kinowych.

 

- Internauci wspaniale przyjęli w zeszłym roku nasze pre-rolle, czyli krótkie, śmieszne filmiki zachęcające do obejrzenia naszych reklam na YouTube. Dlatego tym razem przygotowaliśmy kilka nowych form tego typu. Dodatkowo pojawimy się na Facebooku i  Instagramie z kilkoma nowatorskimi kreacjami. Wierzę, że kampania zostanie przyjęta równie dobrze jak ubiegłoroczna, nagradzana nagrodami w prestiżowych konkursach: Kreatura, Golden Arrow, czy Mixx – mówi Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzająca zintegrowaną komunikacją marketingową i korporacyjną.

 

Smaczkiem nowej kampanii jest specjalna edycja kart płatniczych Credit Agricole z wizerunkami nawiązującymi do rekwizytów pojawiających się w reklamach. Klienci mogą wybierać spośród dziesięciu unikalnych wizerunków kart, m.in. z bobrami, dinozaurami lub watą cukrową. 

 

Warto przypomnieć, że w ramach współpracy strategicznej z Dawidem Podsiadło, Credit Agricole jest partnerem ostatnich dwóch tras koncertowych artysty: zeszłorocznej „Małomiasteczkowej Trasy” oraz tegorocznego „Wielkomiejskiego Touru”.

 

Autorem konceptu kreatywnego wiosennej kampanii jest agencja JUST, za produkcję spotów odpowiadał Opus Film, a planowanie mediów jest dziełem Zenith Media. Za działania na Facebooku i Instagramie odpowiedzialna była agencja Bussines Factory, a pozostałe działania w Internecie zrealizowane zostały we współpracy z agencjami Performics, CUBE Group i Programmatic.

 

 

 

 

 

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.