Credit Agricole wprowadza godziny obsługi tylko dla seniorów
Bank Credit Agricole wychodzi naprzeciw potrzebom najstarszych klientów i codziennie w godzinach 10-12 oddaje swoje placówki do ich wyłącznej dyspozycji. Doradcy bankowi pomagają seniorom załatwić codzienne sprawy, a także podpowiadają jak korzystać z bankowości bez wychodzenia z domu.
2020-04-03, 15:48

Od 2 kwietnia, we wszystkich placówkach Credit Agricole, w godz. 10-12 są obsługiwane wyłącznie osoby powyżej 65 roku życia. Doradcy bankowi załatwiają w tym czasie wszystkie bieżące sprawy klientów-seniorów, ale także wykorzystują okazję rozmowy o możliwościach jakie dają kanały bankowości zdalnej w Internecie lub aplikacji mobilnej. To element programu „Bezpieczne bankowanie dla Ciebie i dla nas”, który bank realizuje od połowy marca. 

 

- Wytyczne rządu dotyczące walki z koronawirusem nie obejmują wprost placówek bankowych, ale zdecydowaliśmy się wprowadzić godziny dla seniorów w trosce o zdrowie i wygodę naszych najstarszych klientów, a także z myślą o bezpieczeństwie naszych pracowników. Będziemy mieć w ten sposób także więcej czasu na rozmowę ze starszymi klientami o korzystaniu z usług banku w domu. W inny sposób, niż bezpośrednia rozmowa, trudno do nich dotrzeć – wyjaśnia Damian Ragan, wiceprezes banku.

 

We wszystkich placówkach Credit Agricole, wciąż obowiązują wprowadzone na początku epidemii zasady bezpiecznej obsługi:

  • w placówce jednorazowo może przebywać maksymalnie do 5 klientów (w zależności od wielkości placówki), pozostałe osoby są proszone o oczekiwanie na zewnątrz;
  • odległość między klientami w placówce oraz przed placówką powinna wynosić przynajmniej 2 metry;
  • doradca może odmówić obsługi osobie z widocznymi objawami choroby lub mieszkającej z osobą skierowaną na kwarantannę domową;
  • przed rozpoczęciem obsługi, doradca może poprosić klienta o założenie jednorazowych rękawiczek lub zdezynfekowanie rąk środkiem dostępnym w placówce.

 

Oddziały banku pracują zasadniczo w skróconych godzinach 10-16, choć niektóre placówki mogą dostosować się do lokalnych potrzeb i pracować w także innych godzinach. Całodobowo dostępne są kanały bankowości elektronicznej: CA24 eBank oraz aplikacja CA24 Mobile.

 

Osoby, które nie są jeszcze klientami Credit Agricole, mogą zdalnie założyć rachunek w tym banku przez aplikację CA24 Otwórz Konto. Opłata za prowadzenie konta wynosi 0 zł, klient nic nie płaci również za wielowalutową kartę do konta, wypłatę z wszystkich bankomatów w Polsce oraz za przelewy przez Internet. Dodatkowo, każdy kto w kwietniu założy nowe konto i będzie aktywnie korzystać z płatności mobilnych, może dostać premię w wysokości do 200 zł.

 

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.