Credit Agricole partnerem konkursu animacji - Timecode Akcja Animacja
Ruszyła właśnie specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. Motywem przewodnim tegorocznej edycji konkursu jest ochrona środowiska, a jednym z haseł, które mają zainspirować twórców jest #mniejplastiku. Prace oceniać będzie m.in. artysta grafik, Andrzej Pągowski. Bank Credit Agricole jest partnerem tego wydarzenia.
2020-09-17, 14:05

16 września br. wystartował konkurs dla twórców animacji i motion designerów, organizowany przez Timecode Film Production. Tegoroczna edycja koncentruje się wokół motywu ekologii i nosi nazwę „Animacja dla Planety”. Wszystkie tematy dotyczą zagadnień związanych z wyzwaniami cywilizacyjnymi, zrównoważonym rozwojem i środowiskiem naturalnym. Jednym z partnerów wydarzenia jest bank Credit Agricole, który angażuje się w walkę z plastikiem i od stycznia br. realizuje kampanię edukacyjną #mniejplastiku. M.in. właśnie to hasło - #mniejplastiku – uczestnicy konkursu mogą wziąć na swój warsztat.

- Troska o środowisko jest jednym z filarów działalności banku Credit Agricole na całym świecie od samego początku jego istnienia. Dlatego walka z plastikowymi jednorazówkami jest dla nas taka ważna, bo to dziś jeden z największych problemów z jakimi musimy się mierzyć jako ludzkość. Udział w konkursie, który w nowatorski i kreatywny sposób pozwala zwrócić uwagę na ten problem, jest świetną okazją do uświadamiania ludziom, że dotyczy to każdego i każdej z nas. I wszyscy musimy się zaangażować, żeby było mniej plastiku w środowisku – tłumaczy Przemysław Przybylski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w banku Credit Agricole.

Konkurs Timecode Akcja Animacja to szansa na zaistnienie w branży kreatywnej i marketingowej dla wszystkich, którzy w ciekawy i angażujący sposób umieją opowiadać historie za pomocą  ruchomych obrazów. Zadaniem uczestników jest stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z pięciu, gotowych ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez agencje: FCB Bridge 2 Fun oraz VML&YR – partnerów kreatywnych konkursu.

- Ochrona środowiska i poprawa jakości życia  to dziś kwestie priorytetowe. Jako organi-zator konkursu Timecode Akcja Animacja postanowiliśmy wesprzeć działania firm, którym nie pozostają one obojętne. Dlatego do współpracy przy tegorocznej edycji zaprosiliśmy pięć marek, które w swojej komunikacji poruszają tematy związane właśnie z wyzwaniami cywilizacyjnymi. Mamy nadzieję, że tegoroczna inicjatywa, która odbędzie się pod hasłem „Animacja dla Planety” spotka się z równie dużym zainteresowaniem jak poprzednie edycje Timecode Akcja Animacja - mówi Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu.

Spośród zgłoszonych prac, jury w którego składzie znaleźli się eksperci w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybierze półfinalistów. Wśród oceniających prace jest wybitny polski artysta, Andrzej Pągowski. Pięć wybranych osób zostanie zaproszonych na warsztaty kreatywne online. Laureat tegorocznej edycji konkursu otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł, monitor EIZO ColorEdge CS2410 oraz tablet Wacom One. Dodatkowo każda z marek partnerskich, przyzna własne wyróżnienia, na które składają się honoraria 5 x 2000 zł oraz 5 tabletów Wacom Baboo Slate. Pula nagród w konkursie wynosi 27 000 zł.

Szczegóły na www.timecodeakcjaanimacja.pl Zgłoszenia prac przyjmowane są do 14 października.  Laureatów tegorocznej edycji konkursu poznamy 10 listopada. Bank Credit Agricole jest jednym z partnerów konkursu. Pozostałe marki to Ikea, Sanofi, Fixly, Nexera. Organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production, który specjalizuje się w realizacji reklam i animacji.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.