Credit Agricole otworzył pierwszą placówkę w centrum handlowym
Bank Credit Agricole wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i otwiera pierwszą placówkę w centrum handlowym. Od października klienci mogą odwiedzać oddział banku w łódzkiej Manufakturze.
2020-10-23, 16:21

- Chcemy tworzyć najlepsze doświadczenie klientów i dlatego wprowadzamy rozwiązania, które pozwolą nam jeszcze lepiej dopasować się do ich potrzeb. Otwarcie pierwszej placówki w centrum handlowym jest dla nas testem, zarówno pod względem sprzedaży jak i budowania relacji. Zachęcamy zatem wszystkich klientów do odwiedzania nas w nowym miejscu i dzielenia się spostrzeżeniami - mówi Bogusz Niewiadomski, dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej w Credit Agricole.

 

Manufaktura to piękne, handlowo-kulturalne centrum Łodzi, traktowane często jako „nowy rynek” tego miasta. Miejsce lubiane i prestiżowe, łączące nowe technologie z historią i codziennym życiem mieszkańców. Nowa placówka jest czynna w godzinach pracy galerii, czyli od godz. 10 do 22, również w soboty i niedziele handlowe.

 

- Otworzyliśmy placówkę w lokalizacji bardzo lubianej i często odwiedzanej przez łodzian i mieszkańców okolicznych miast. Ważna była też możliwość zapewnienia klientom obsługi w godzinach dłuższych niż standardowe. Dostępność naszych doradców w godzinach wieczornych, może być dla nowych klientów czynnikiem decydującym o podjęciu współpracy z nami. Niewątpliwym atutem takiej lokalizacji jest również obecność w sąsiedztwie partnerów naszego Klubu Rabatowego. Liczymy ponadto na to, że dzięki placówce w Manufakturze pozyskamy nowych klientów także dla innych placówek z Łodzi i okolic – mówi Lidia Wawrzycka, dyrektor Regionu Łódź Credit Agricole.

 

Oddział Credit Agricole w centrum Manufaktura jest szóstą bezgotówkową placówką banku w Polsce. Nie ma w niej kas, a doradcy nie przyjmują ani nie wypłacają gotówki. Klienci mogą to zrobić samodzielnie w strefie samoobsługowej - we wpłatomatach i bankomatach. Doradcy bankowi mają więcej czasu na załatwianie bardziej skomplikowanych spraw klientów i przygotowywanie dla nich indywidualnie dopasowanej oferty. Będą też uczyć klientów bezpiecznego korzystania z narzędzi bankowości elektronicznej i mobilnej.

 

Warto dodać, że od stycznia we wszystkich placówkach Credit Agricole, a także w telefonicznym Contact Center banku, niesłyszący klienci mogą porozumiewać się z obsługą przy pomocy systemu zdalnego tłumaczenia języka migowego Migam. W 10 placówkach w największych miastach Polski zainstalowane zostały także pętle indukcyjne, ułatwiające kontakt z doradcą osobom korzystającym z aparatów słuchowych.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
ZAŁĄCZNIKI
placowka.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.