Credit Agricole sponsorem głównym Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu
Nowa rzeczywistość najprawdopodobniej zostanie z nami na dłużej. Jakie trendy umocni, a jakie zepchnie w niepamięć? Jakiego przemodelowania potrzeb i zachowań konsumenckich dokona? – to główne pytania, na które odpowiedzą eksperci, praktycy i analitycy podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Głównym sponsorem wydarzenia, po raz pierwszy, jest bank Credit Agricole.
2020-11-03, 10:26

Forum Rynku Spożywczego i Handlu to największa konferencja poświęcona sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce. Co roku w debatach biorą udział przedstawiciele kluczowych firm z tego sektora oraz z branży HoReCa: producenci, przetwórcy, dystrybutorzy, handlowcy, restauratorzy a także decydenci z otoczenia administracyjnego i analitycy.

 

- Wartości, które zyskały na znaczeniu w 2020 roku to lokalność i bezpieczeństwo. O tym jak te idee przekładają się na rzeczywistość firm spożywczych i handlowych porozmawiamy podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu (3-4 listopada), w którym udział wezmą wizjonerzy rynku i eksperci – zapowiada Edyta Kochlewska, redaktor naczelna magazynu „Rynek Spożywczy”, organizatora Forum.

 

W bogatym, dwudniowym programie Forum przewidziane są rozmowy 1:1 oraz debaty o aktualnej sytuacji w branży spożywczej, handlowej i HoReCa. W trakcie Forum organizatorzy ogłoszą też laureatów konkursów: Dobry Produkt 2020, Food and Retail Star 2020 oraz Nagrodę Rynku Spożywczego. W debatach weźmie udział  blisko 100 prelegentów. Jednym z nich jest Jakub Olipra, ekonomista Credit Agricole specjalizujący się w sektorze rolno-spożywczym, laureat czołowych miejsc w konkursie dziennika „Rzeczpospolita” na najcelniejsze prognozy cen surowców rolnych. Olipra podzieli się swoją wiedzą podczas trzech debat: „Eksport w czasach lokalności i nowych reżimów bezpieczeństwa”, „Kondycja branży mięsnej – kto stracił, kto zyskał?” oraz „Mleczarstwo – branża, która nie może się zatrzymać”.

 

W tym roku, po raz pierwszy, jedynym sponsorem głównym Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu jest Credit Agricole. - Udział w Forum w charakterze sponsora głównego to dla nas wyjątkowa szansa na zaznaczenie swojej roli jako eksperta w sektorze rolno-spożywczym. Jako instytucja zaufania publicznego wspieramy naszych klientów z tego sektora w tym trudnym czasie pandemii nie tylko kompleksową obsługą finansową, ale również celną analizą i prognozami dotyczącymi głównych trendów i perspektyw rozwoju branży podkreśla Łukasz Walat, dyrektor Biura Rozwoju i Promocji Biznesu z Pionu Klientów Korporacyjnych Credit Agricole.

 

Tegoroczna edycja Forum, ze względu na aktualną sytuację epidemiczną w Polsce i wynikające z niej wymogi sanitarne, odbędzie się bez udziału publiczności. Stacjonarnie obecni będą jedynie organizatorzy oraz część prelegentów.

 

Transmisje debat będzie można śledzić m.in. na portalach: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, horecatrends.pl oraz, po wcześniejszej rejestracji, na stronie frsih.pl.

 

Pełna agenda wydarzenia dostępna jest na stronie www Forum:

https://www.frsih.pl/2020/pl/sesje/

 

 

Serwis ekonomiczny Credit Agricole dostępny jest na www banku: https://www.credit-agricole.pl/przedsiebiorstwa/serwis-ekonomiczny

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
ZAŁĄCZNIKI
grafika.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.