Credit Agricole i agencja Just po raz czwarty nagrodzone Kreaturami
Po raz czwarty z rzędu reklamy banku Credit Agricole zostały nagrodzone w konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.
2020-11-26, 18:10

Po sukcesach w latach 2017-19 Credit Agricole po raz kolejny udowodnił, że potrafi komunikować się z klientami w kreatywny i angażujący sposób. W tegorocznej edycji konkursu reklamy banku zdobyły dwie nagrody główne oraz dwa wyróżnienia.  

 

Główną nagrodę w kategorii Film zdobył spot reklamowy „Suma sumarum niekumacja” promujący kredyt gotówkowy Credit Agricole. Nagrodzone zostały także niestandardowe kreacje reklamowe banku przeznaczone do Internetu (w tym tzw. pre-rolle czyli krótkie filmiki zachęcające do obejrzenia pełnego spotu na YouTube). Natomiast kampania ambientowa #MniejPlastiku, promująca ekologiczne działania banku podczas trasy koncertowej Dawida Podsiadło, a także zdjęcia do spotu reklamowego „Oszczędźmy sobie 11 Dawidów” zdobyły wyróżnienia. Autorem wszystkich koncepcji kreatywnych jest agencja Just, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film.  

 

- Te nagrody to najlepszy dowód, że przyjęta przez nas strategia jest skuteczna i działa. Nasze kampanie i spoty są zauważane i nagradzane, bo są nietypowe, jak na kategorię bankową. A równocześnie podobają się odbiorcom i niezwykle silnie ich angażują, co przekłada się na efekty sprzedażowe – komentuje Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzająca zintegrowaną komunikacją marketingową i korporacyjną.

 

Reklamy banku, w tym nagrodzony spot „Suma summarum niekumacja”, prezentowane były w ubiegłym roku w 108 kanałach telewizyjnych i 217 stacjach radiowych, a także  w Internecie. Jesienią bieżącego roku Credit Agricole realizował kolejną kampanię z której pochodzi wyróżniony spot „Oszczędźmy sobie 11 Dawidów”. Tak kampania promowała Konto dla Ciebie, uznane w listopadzie przez Money.pl za najlepszy w Polsce rachunek bankowy.

 

- Niewątpliwie duży wpływ na sukcesy naszych kampanii ma nasza strategiczna współpraca z Dawidem Podsiadło - jednym z najpopularniejszych polskich wokalistów, cenionym za swój talent, oryginalność i zwyczajne bycie sobą. Dawid świetnie sprawdza się w naszych kampaniach, jest odbierany bardzo pozytywnie i dobrze wspiera wiarygodność i atrakcyjność naszej marki – komentuje Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole odpowiedzialny za marketing.

 

Kreatura to jeden z najbardziej prestiżowych ogólnopolskich konkursów dla twórców i firm, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Jury złożone z wybitnych przedstawicieli polskiej branży reklamowej ocenia i nagradza projekty w 16 kategoriach.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.