Credit Agricole laureatem V edycji konkursu „Siła przyciągania”
Działania Credit Agricole na rzecz tworzenia angażującego miejsca pracy zostały docenione w konkursie „Siła przyciągania” zorganizowanym przez Puls Biznesu. Bank zdobył nagrodę główną w kategorii „strategiczny projekt budujący zaangażowanie i lojalność pracowników”.
2020-11-27, 14:12

Wrocław, 25 listopada 2020

Konkurs „Siła Przyciągania” nagradza firmy, które dbają o zaangażowanie i rozwój swoich pracowników. W tym roku jury konkursu organizowanego przez Puls Biznesu otrzymało rekordową liczbę 123 zgłoszeń w 9 kategoriach. Konkurencja była więc ogromna.

 

Credit Agricole został nagrodzony za realizację cyklu projektów budujących zaangażowanie i lojalność pracowników w ostatnich dwóch latach (m.in. PowerOn, , #Ijatoszanuję, „Nowe style pracy”, Power People). Dzięki ich wdrożeniu wskaźnik zaangażowania pracowników banku zanotowany w 2020 r. wzrósł o 7 punktów procentowych w porównaniu do wskaźnika z 2019 r. (a w perspektywie trzech ostatnich lat aż o 14 pp.)

 

- Nasze podejście do zaangażowania jest kompleksowe i długofalowe. Dbamy o wszystkie aspekty zaangażowania – organizację pracy, motywację i energię do działania. Regularnie pytamy pracowników o opinię w naszych ankietach, na podstawie których planujemy kolejne działania – mówi Anna Podlewska, dyrektor ds. strategicznych inicjatyw HR.

 

W czasie pandemii Credit Agricole musiał zweryfikować znaczenie angażującego środowiska pracy w formule hybrydowej i przeniesienia aktywności do świata online. Z myślą o pracownikach banku, pion HR przygotował m.in. grafiki odwołujące się do pracy zdalnej, zarządzania czasem i organizacją pracy w zespole w warunkach lockdownu. Pracownicy otrzymali również wsparcie psychologiczne, a ich dzieci domowe przedszkole online, dzięki czemu rodzice mogli zostać nieco odciążeni podczas pracy. Powstała też 700-osobowa grupa wsparcia na Facebooku, na której można wymieniać się przysługami.

 

Jury konkursu „Siła Przyciągania” doceniło fakt, że w inicjatywy zostało zaangażowanych wiele osób, działających na różnych szczeblach firmy. Wszystkie działania rozpoczynały się komunikacją ze strony zarządu, a ich ambasadorami było 340 pracowników-ochotników. Ponadto jurorzy podkreślili, że projekt był bardzo rozbudowany i skuteczny. Umożliwił zaopiekowanie się różnymi typami pracowników. Warte docenienia jest także bardzo analityczne podejście banku, które wykraczało poza zwykłe badanie zaangażowania pracowników.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.