Credit Agricole wprowadza pierwszą kartę płatniczą z ekotworzywa i zachęca do walki z nadmiarem plastiku
Bądź eko i zyskaj! – pod takim hasłem Credit Agricole rusza z nową kampanią z udziałem Dawida Podsiadło. Bank przypomina, że w każdej minucie do mórz i oceanów na całym świecie trafia ponad 20 ton plastiku i zachęca do walki z nadmiarem plastikowych odpadów. Jednym ze sposobów jest dołączenie do kampanii edukacyjnej #mniejplastiku i założenie Konta dla Ciebie z kartą przyjazną środowisku.
2021-03-23, 11:06

Credit Agricole, we współpracy z Mastercard, wprowadzają na rynek pierwszą w Polsce kartę płatniczą z ekotworzywa, które rozkłada się szybciej niż zwykły plastik. Każdy klient, który do końca lipca otworzy Konto dla Ciebie, otrzyma bezpłatnie taką kartę z wybranym przez siebie wizerunkiem, a po wykonaniu określonej liczby miesięcznych transakcji telefonem, kartą lub BLIKIEM może otrzymać od banku nawet do 500 zł premii. Konto otworzyć można w dowolnej placówce banku lub zdalnie, za pośrednictwem specjalnej aplikacji mobilnej: CA24 Otwórz Konto.

 

W komunikacji oferty bank nawiązuje do tematu ochrony środowiska i walki z nadmiarem odpadów z tworzyw sztucznych. – Już od ponad roku, kiedy zainicjowaliśmy kampanię edukacyjną #mniejplastiku, konsekwentnie zwracamy uwagę klientów i pracowników na problem zanieczyszczenia środowiska plastikowymi odpadami i zachęcamy ich do walki z nadmiarem syntetycznych, zwłaszcza jednorazowych śmieci. To dla nas bardzo ważny temat, który w czasie pandemii nie wybrzmiewał w mediach wystarczająco głośno, dlatego postanowiliśmy do niego wrócić i nagłośnić go w naszej nowej kampanii reklamowej. Zachęcamy w niej do refleksji nad sytuacją naszej planety, uważności w wyborach zakupowych oraz poczucia odpowiedzialności za to, jak wygląda drugie życie naszych śmieci – podkreśla Anna Płachta, dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital w Credit Agricole.

 

Oferta promowana jest nową kampanią z udziałem Dawida Podsiadło. Bank  zwraca uwagę, że w każdej minucie do mórz i oceanów trafia ponad 20 ton plastiku i trzeba powstrzymać tę falę, zanim nas całkiem zaleje. - Przy produkcji filmów reklamowych użyliśmy  autentyczne śmieci zebrane na plażach przez grupę wolontariuszy z naszego banku. Po oczyszczeniu wykorzystaliśmy je jako instrumenty do nagrania coveru przeboju „I am sailing” - dodaje Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzająca zintegrowaną komunikacją marketingową i korporacyjną Credit Agricole. Piosenkę śpiewa Julia Pietrucha, a Dawid Podsiadło jest jej producentem wykonawczym i pomysłodawcą aranżu z wykorzystaniem tonów z plastiku.

 

- 22 marca jest Światowym Dniem Wody. To dobra okazja, żeby przypominać, że ochrona wodnych ekosystemów powinna być przedmiotem zainteresowania i odpowiedzialności tak rządów, jak i społeczności wszystkich ludzi. W Credit Agricole wierzymy, że zmieniając codzienne zwyczaje i podejmując przemyślane decyzje, każdy z nas może skutecznie ograniczać wytwarzanie zbędnych odpadów i przeciwdziałać zaśmiecaniu mórz. Dlatego cieszymy się, że jako pierwszy bank możemy zaproponować naszym klientom kartę z ekotworzywa i w ten sposób wspierać ich w trosce o środowisko – dodaje Jędrzej Marciniak.

 

Spoty prezentowane są w 150 stacjach telewizyjnych i ponad 200 stacjach radiowych. Kampanii towarzyszą zintegrowane działania w Internecie i mediach społecznościowych. Nową ofertę promują także materiały w placówkach bankowych i treści wyświetlane na ekranach digital signage. Bank zaplanował też komunikację bezpośrednią do klientów poprzez SMS-y oraz szereg działań PR związanych z kampanią edukacyjną #mniejplastiku. Na potrzeby kampanii przygotowana została strona internetowa: www.mniejplastiku.pl, na której można dowiedzieć się więcej o ekologicznych działaniach Credit Agricole i nowej, przyjaznej środowisku karcie płatniczej. Dodatkowo bank wspólnie z portalem Onet.pl przygotował serwis informacyjny poświęcony problemowi plastiku: mniejplastiku.onet.pl. 

 

Autorem konceptu kreatywnego wiosennej kampanii Credit Agricole jest agencja JUST, za produkcję spotów odpowiadał Opus Film, a planowanie i zakup mediów jest dziełem Zenith Media. Za kampanie w Internecie odpowiedzialna jest agencja Cube Group. Kreacje do kampanii internetowych przygotowały agencje JUST i Point of View.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.