Credit Agricole otwiera placówkę bezgotówkową w Warszawie
Bank Credit Agricole otwiera po przebudowie swoją placówkę przy ul. Hanki Czaki 2 w Warszawie. Placówka dostosowana jest do obsługi bezgotówkowej – doradcy nie będą przyjmować wpłat i robić wypłat gotówkowych, dzięki czemu będą mieli więcej czasu na rozmowę z klientem i przygotowaniem dla niego najlepszej oferty.
2021-11-02, 14:15

Wyremontowana placówka banku mieści się przy ul. Hanki Czaki 2 w Warszawie. Nie ma w niej kas, a doradcy nie przyjmują, ani nie wypłacają gotówki. Klienci mogą to zrobić samodzielnie w strefie samoobsługowej – we wpłatomatach i bankomatach. Pracownicy oddziału mają więcej czasu na załatwianie bardziej skomplikowanych spraw klientów i przygotowywanie dla nich indywidualnie dopasowanej oferty. Będą też uczyć klientów bezpiecznego korzystania z narzędzi bankowości elektronicznej i mobilnej.

 

- Jesteśmy nowoczesnym bankiem skupionym na ludziach i zawsze staramy się wychodzić naprzeciw ich potrzebom. Jeśli więc widzimy, że ktoś nie czuje się komfortowo korzystając z e-banku lub z aplikacji mobilnej, to chętnie pomagamy i krok po kroku wyjaśniamy jak działają te narzędzia. Klienci naprawdę to doceniają – wyjaśnia Marcin Bala, dyrektor oddziału Credit Agricole w Warszawie.

 

Kanały zdalne cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów banków. Z danych branżowego portalu PR News wynika, że na koniec 2020 r. z bankowości elektronicznej aktywnie korzystało 19,6 mln klientów. Niemniej praktyka pokazuje, że wiele osób boi się wykonywać bardziej skomplikowane operacje w bankowości internetowej lub mobilnej, z obawy przed popełnieniem błędu, albo z powodu braku zaufania do bezpieczeństwa operacji wykonywanych samodzielnie. Dlatego, w bezgotówkowym oddziale Credit Agricole, doradcy zostali wyposażeni w tablety, na których pokażą klientom funkcje serwisów i wyjaśnią krok po kroku, jak wykonywać poszczególne operacje. 

 

Placówkę bezgotówkową w Warszawie zaaranżowano według nowego wystroju, opracowanego na podstawie opinii klientów i pracowników. Kluczowym elementem wystroju są wygodne kanapy przy stanowiskach obsługi, których wysokie oparcia tłumią rozmowy klienta z doradcą i nie pozwalają nikomu zaglądać przez ramię. Są też zamykane, szklane boksy do dłuższych rozmów i przestronna poczekalnia z siedziskami dla klientów. Wszystkie meble i elementy wykończenia wnętrza wykonane zostały z materiałów przyjaznych środowisku.

 

Warto dodać, że we wszystkich placówkach Credit Agricole, a także w Contact Center banku, niesłyszący klienci mogą porozumiewać się z obsługą przy pomocy systemu zdalnego tłumaczenia języka migowego Migam. W 20 placówkach w największych miastach Polski zainstalowane zostały także pętle indukcyjne, ułatwiające kontakt z doradcą osobom korzystającym z aparatów słuchowych.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.