„People Innovation” to konferencja podczas, której jurorzy wspólnie z uczestnikami wybierają najlepsze projekty związane z innowacjami w obszarze kapitału ludzkiego i społecznego, które mają wpływ na przeobrażenia w ekosystemie biznesowym. Ideą tej inicjatywy jest prezentacja innowacji, które są związane z ludźmi w organizacjach oraz dawanie przestrzeni do wzajemnej inspiracji zarówno przedstawicielom świata HR, marketingu, komunikacji czy CSR, jak i szeroko definiowanego biznesu.
Projekt „Całym sobą poczuj FLOW” to jedna z inicjatyw, która została wyróżniona przez jury i widzów podczas I edycji „People Innovation”. Pracownicy Credit Agricole, którzy brali udział w nagrodzonym programie, poznali 16 potwierdzonych naukowo, psychologicznych potrzeb – motywatorów, które są wspólne dla wszystkich ludzi. Projekt pomógł pracownikom odkryć ich mocne strony i ukryte pragnienia, żeby szybciej i łatwiej mogli osiągać swoje cele, zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.
- Motywatory są uniwersalne dla wszystkich, jednak u każdego występują w innym natężeniu, a tym samym różnią nas od siebie. Poznanie swoich pragnień i mocnych stron pomaga w zarządzaniu samym sobą. Jednocześnie świadomość różnorodności potrzeb i perspektyw w zespołach zwiększa wzajemną akceptację i życzliwość w komunikacji z innymi – podkreśla Anna Szlawska-Witczak, Dyrektor Departamentu Kompetencji Bankowości Detalicznej.
Projekt „Całym sobą poczuj FLOW” został pozytywnie odebrany przez jego uczestników, dlatego Credit Agricole planuje kolejne edycje tej inicjatywy. Bank chce, żeby jak największa liczba pracowników wzięła w niej udział.