Credit Agricole kolejnym dostawcą tożsamości w mojeID
Bank Credit Agricole udostępnił swoim klientom możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości i zakładania Profilu Zaufanego. Umożliwia to usługa mojeID dostarczana przez KIR . Klienci banku zyskują w ten sposób bezpieczny dostęp do wielu cyfrowych usług oferowanych przez firmy i administrację publiczną.
2021-12-20, 16:05

Dzięki mojeID oraz integracji z Węzłem krajowym (login.gov.pl), klienci banku mają możliwość zdalnego dostępu do usług publicznych świadczonych przez urzędy oraz systemy i serwisy administracji publicznej, m.in. ePUAP, pacjent.gov.pl, biznes.gov.pl. Mogą również zakładać i używać Profil Zaufany w relacjach z administracją publiczną (m.in. do podpisywania pism urzędowych, deklaracji oraz innych dokumentów), wykorzystując bankowość internetową banku Credit Agricole do uwierzytelnienia poprzez mojeID.

 

mojeID to bezpieczna metoda zdalnego potwierdzania tożsamości również w usługach komercyjnych Użytkownicy mojeID mogą korzystać z oferty online usługodawców z wielu różnych branż – ubezpieczeniowej, ochrony zdrowia, telekomunikacyjnej, finansowej, energetycznej czy rozrywkowej. Klienci mogą m.in. rejestrować się w celu uzyskania dostępu do portali, odzyskiwać hasła, zawierać umowy czy zlecać polecenie zapłaty.

 

- Do dyspozycji klientów oddajemy kolejne nowoczesne rozwiązanie technologiczne, które jest wygodne w użytkowaniu i zapewnia całkowite bezpieczeństwo danych osobowych. Dzięki niemu nasi klienci będą mogli załatwić zdalnie wiele codziennych, a także urzędowych spraw. Jesteśmy przekonani, że
z zadowoleniem przyjmą to rozwiązanie – mówi Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej z banku Credit Agricole.

 

mojeID to wygodna w stosowaniu, intuicyjna usługa z której można skorzystać w kilku krokach. Chcąc załatwić sprawę, która wymaga potwierdzenia tożsamości, wystarczy na stronie firmy lub urzędu wybrać mojeID i zalogować się do swojego banku. Po potwierdzeniu w banku zgody na przekazanie konkretnych danych, użytkownik automatycznie przenosi się do serwisu z którego chciał skorzystać. Rozwiązanie spełnia najwyższe wymogi bezpieczeństwa określone w unijnym rozporządzeniu eIDAS oraz w ustawie o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej.

 

- Możliwość zdalnego uwierzytelniania to kluczowy element procesu digitalizacji, obejmującego wiele dziedzin życia. Dlatego z satysfakcją obserwujemy tak intensywny rozwój i upowszechnienie usługi mojeID. Dzięki współpracy z Credit Agricole Bank Polska, mojeID będzie dostępne łącznie dla ponad 15 mln klientów bankowości elektronicznej, którzy zyskają komfort dostępu do oferty usług świadczonych online – komentuje Piotr Wichowski dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR.  

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.