Czat w CA24 eBank już dostępny
Klienci Credit Agricole mogą już korzystać z nowego kanału kontaktu. Bank uruchomił czat w CA24 eBank, na którym doradcy odpowiadają na pytania klientów i pomagają przy podstawowych operacjach.
2022-03-29, 15:06

 

 

Czat w CA24 eBank to kolejny kanał kontaktu w Credit Agricole. Klienci mogą dzięki niemu w szybki i prosty sposób skontaktować się z bankiem. Na czacie można porozmawiać z doradcą, który odpowie na pytania odnośnie aktualnej oferty Credit Agricole, posiadanego pakietu konta i jego możliwości. Doradca na czacie pomoże klientowi przy różnego rodzaju operacjach, takich jak: zastrzeżenie karty, sprawdzenie historii rachunku czy zmiana limitów transakcyjnych.

 

- Stale rozwijamy naszą bankowość elektroniczną. Czat to kolejna funkcja, która rozszerza możliwości, jakie daje CA24 eBank i nowy kanał kontaktu z nami. Wiemy, że niektóre operacje, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się proste, nierzadko przysparzają trudności. Na czacie klient otrzyma wsparcie ze strony doradcy. Czat to również dobry sposób, żeby dopytać o ofertę i produkty banku – podkreśla Iga Stępień, Manager Transformacji Bankowości Detalicznej.

 

Czat to odpowiedź banku na potrzeby klientów, którzy szukają innych form kontaktu niż rozmowa telefoniczna czy spotkanie w placówce. Taki kanał komunikacji pozwala klientowi szybko porozmawiać z przedstawicielem banku i otrzymać niezbędne informacje bez wychodzenia z domu.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.