Credit Agricole chce mieć 200 placówek partnerskich
Do końca 2022 r. Credit Agricole planuje uruchomić 200 placówek partnerskich. Bank poszukuje partnerów w całej Polsce – zarówno w małych, jak i dużych miastach.
2022-06-03, 13:18

Credit Agricole od dwóch lat aktywnie rozwija swoją sieć placówek partnerskich. W roku 2020, mimo pandemii, udało się uruchomić 54 takie punkty, a w 2021 było ich 48. Do końca grudnia 2022 r. sieć franczyzowa ma obejmować 200 placówek. Bank szuka nowych lokalizacji zarówno w niedużych miejscowościach poniżej 15 tys. mieszkańców, jak również w dużych miastach wojewódzkich.

 

- Jesteśmy nowoczesnym bankiem skupionym na ludziach i zależy nam, aby być blisko naszych klientów. Dlatego intensywnie rozwijamy naszą sieć placówek partnerskich, w których dostępna jest pełna oferta naszych produktów i usług. Dzięki temu klienci mają jeszcze lepszy dostęp do nowoczesnej bankowości – mówi Mirosław Ziółkowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży Placówek Partnerskich.

 

Credit Agricole ma już ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu placówek partnerskich i ciągle szuka nowych. Prowadzenie takiego punktu jest szansą dla osób przedsiębiorczych, które samodzielnie chcą prowadzić biznes w sektorze finansów. Kandydat na franczyzobiorcę powinien mieść już doświadczenie w branży finansowej.

 

Do rozpoczęcia działalności nie są potrzebne duże pieniądze. Na początek wystarczy 20–50 tys. zł na adaptację i wy­posażenie placówki. Kwota inwestycji uzależniona jest od kilku czynników, w tym od modelu biznesowego w jakim prowadzona będzie placówka oraz od stanu technicznego lokalu. Bank nie obciąża partnerów żadnymi opłatami wstępnymi oraz miesięcznymi. Jedyne koszty, które ponosi partner to te związane z bezpośrednim prowadzeniem biznesu.

 

- Warto podkreślić, że Credit Agricole jest wiarygodnym i zaufanym partnerem franczyzobiorców. Wszy­scy partnerzy otrzymują od nas stałe i profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne. Zapewniamy profesjonalny proces onboardingowy, wsparcie informacyjne i marketingowe, udział w działaniach CRM. Dzielimy się kosztami inwestycji. Partnerzy mogą uczestniczyć w szkoleniach, webinariach oraz konkursach i animacjach sprzedażowych na tych samych zasadach co pracownicy placówek własnych. I to się sprawdza. Jeśli ktoś już raz zdecyduje się z nami współpracować, to zwykle zostaje z nami na lata – przekonuje Mirosław Ziółkowski.

 

- Okres pandemii pokazał, że nawet wtedy, gdy cała gospodarka zwalnia i wiele firm ma problemy z klientami, to zapotrzebowanie na usługi finansowe nie tylko nie maleje, ale wręcz rośnie. Więc jeśli ktoś szuka pomysłu na stabilny biznes, odporny na wahania koniunktury, to właśnie bank może być dobrym pomysłem – dodaje Ziółkowski.

 

Więcej informacji dla partnerów można znaleźć na stronie www.credit-agricole.pl/franczyza

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.