Credit Agricole w czołówce banków z najlepszą obsługą Ukraińców
Credit Agricole zajął drugie miejsce w rankingu banków najlepiej obsługujących klientów z Ukrainy zainteresowanych rachunkiem osobistym. Badanie przeprowadzone zostało w ramach 8. Rocznej edycji projektu Instytucja Roku.
2022-06-17, 11:54

Organizatorzy rankingu Instytucja Roku zbadali, jak polskie banki obsługują uchodźców z Ukrainy zainteresowanych założeniem rachunku osobistego. W ramach tej fali projektu odwiedzili 110 placówek bankowych, wykonali 110 kontaktów na infolinię oraz wysłali 110 zapytań mailowych.

 

Projekt był realizowany przez uchodźców z Ukrainy. Każdy z nich odwiedzał wszystkie banki i dokonywał oceny porównawczej. Ocena wizyty była wykonywana w języku ukraińskim, później tłumaczona na język polski.

 

Bank Credit Agricole zajął w tym badaniu drugie miejsce uzyskując 82,9 proc. pozytywnych ocen. Najlepszy okazał się Alior Bank, który uzyskał wynik 85,2 proc.

 

50 placówek uzyskało wynik powyżej 80 proc. i tym samym, zgodnie z zasadami Instytucji Roku, walczy dalej o tytuł Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce. Najwięcej placówek (po 7) z poziomem obsługi spełniającym oczekiwania (min. 80 proc.) uzyskały Credit Agricole, Alior Bank i Bank Pekao.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.