Tytuł lidera w zarządzaniu płynnością dla Credit Agricole
Bank Credit Agricole uzyskał tytuł lidera krajowego rynku cash management w najnowszej edycji międzynarodowego badania „Cash Management”, przeprowadzonego przez brytyjski magazyn Euromoney. Bank został również wiceliderem w kategorii „Najlepsza usługa Cash Management”.
2023-11-29, 08:35

W badaniu uczestniczyło ponad 30 000 przedsiębiorstw z całego świata, które korzystają z usług zarządzania płynnością. Ranking „Cash Management” magazynu Euromoney jest barometrem jakości tych usług i stanowi szczegółowy przegląd najlepszych banków w dziedzinie zarządzania płynnością w danym kraju, regionie i na świecie. Pierwsze i drugie miejsce banku Credit Agricole w dwóch kluczowych kategoriach świadczy o zadowoleniu klientów z usług i produktów bankowości transakcyjnej.

Cash Management jest wykorzystywaną na co dzień usługą bankową o zasadniczym znaczeniu dla przedsiębiorstw. Obejmuje systemy łączności pomiędzy bankami (bankowość elektroniczna, SWIFT), zarządzanie kontami, płatności, wyciągi z kont oraz optymalizację płynności poprzez cash pooling. Łączy w sobie nie tylko produkty, ale też usługi o charakterze relacyjnym.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.