W Credit Agricole zawnioskujesz o kredyt hipoteczny bez wychodzenia z domu
Klienci Credit Agricole mogą już w pełni korzystać z wyjątkowego rozwiązania. Poprzez specjalny panel, bez wychodzenia z domu, zawnioskują o kredyt hipoteczny i załączą niezbędne dokumenty. Jedynie podpisanie umowy wymaga osobistej wizyty w oddziale.
2024-12-10, 15:35

- Elastyczność w załatwieniu spraw bankowych to podstawa. Dlatego nasi klienci mogą wnioskować o kredyt hipoteczny całkowicie zdalnie i wygodnie, bez konieczności wychodzenia z domu - mówi Piotr Skoczek, dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami Kredytowymi

Proces zdalnej hipoteki Credit Agricole wprowadził już w październiku 2023 roku w trybie pilotażu. Aktualnie bank zakończył testy i w pełni wdrożył to rozwiązanie. Proces przebiega przez specjalny panel klienta, w którym wystarczy uzupełnić wymagane informacje i załączyć wskazane przez bank dokumenty. Po wysłaniu, wniosek trafia do analityka. W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, klient może zaakceptować lub odrzucić warunki zaproponowane przez bank, a jeśli wszystko się zgadza - umawia się na podpisanie umowy w placówce.

- Decyzja o kredycie hipotecznym to przełomowy moment w życiu każdego człowieka, a my chcemy wspierać naszych klientów w tym procesie. Liczymy, że nowe, zdalne rozwiązanie pozytywnie ich zaskoczy i zapewni przyjemne doświadczenie - podkreśla Mariola Willmann, manager Zespołu Kredytów Hipotecznych.

W trakcie całego procesu klient w każdym momencie może przerwać wypełnianie wniosku i wrócić do niego później lub dokończyć uzupełnianie ze wsparciem doradcy w placówce lub telefonicznie z ekspertem hipotecznym. Klient ma pełny podgląd na postęp swojego wniosku i może na bieżąco reagować, uzupełniając brakujące informacje lub dokumenty. Oprócz tego bank informuje mailowo lub SMS-owo o kolejnych krokach procesu. Dostawcą platformy Eximee, którą bank wykorzystuje w procesie zdalnego wnioskowania o kredyt hipoteczny jest Consdata.

Zdalny proces wnioskowania o kredyt hipoteczny to nie jedyne udogodnienie Credit Agricole, które umożliwia klientom wygodne zarządzanie finansami z domu. Klienci mogą również skorzystać z wideorozmowy. W trakcie takiej rozmowy, doradca przedstawi ofertę banku dla konta indywidualnego i produktów oszczędnościowych, wykona symulację i poda wysokość raty dla kredytu gotówkowego, a także sprawdzi zdolność i limity dla kart kredytowych oraz pomoże wybrać najlepszy produkt.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.