Pożyczkę od Credit Agricole zaciągniesz bez wizyty w banku
Bank Credit Agricole dołączył do FinAi - niezależnej platformy umożliwiającej uzyskanie kredytu w procesie w pełni cyfrowym. Współpraca z fintechem stanowi uzupełnienie oferty banku skierowanej do klientów, którzy oczekują prostych i wygodnych produktów finansowych dostępnych całkowicie przez Internet.
2018-07-30, 09:35

Bank Credit Agricole jest jedną z pierwszych instytucji, które udostępniły ofertę kredytów gotówkowych na platformie FinAi. Innowacyjne rozwiązanie stworzone przez polski fintech zapewnia klientom wybór spośród realnych ofert banków, pozwala dopasować kredyt do potrzeb użytkownika, a następnie umożliwia podpisanie umowy bez konieczności wizyty w placówce czy wysyłania umowy kurierem.

W trakcie całego procesu klientowi towarzyszy pierwszy w Polsce zautomatyzowany doradca, który wyjaśnia ewentualne wątpliwości i pomaga spersonalizować kredyt.

- Automatyzacja i konieczność uproszczenia procesów to jedno z największych wyzwań stojących przed branżą bankową. W Credit Agricole przykładamy dużą uwagę do wdrażania nowatorskich rozwiązań, które tworzą nową jakość dla klientów, zarówno w kontakcie osobistym jak i zdalnym. Przykładem takich działań jest współpraca z platformą FinAi, która maksymalnie upraszcza drogę klientów do kredytu online, a jednocześnie oferuje użytkownikom wartość dodaną w postaci spersonalizowanej asysty – mówi Vinodh Rajamoney, zastępca dyrektora Departamentu Zarządzania Zmianą i Cyfryzacją w banku Credit Agricole.

Już teraz klienci mogą za pośrednictwem FinAi w prosty i wygodny sposób wnioskować w Credit Agricole o kredyt w wysokości nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych.

- Cieszymy się, że dołączył do nas bank, który przywiązuje dużą wagę dobudowania długoterminowych relacji z klientami a jednocześnie jest otwarty na wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W oparciu o podobne zasady powstała platforma FinAi, która zapewnia klientom jasne i rzetelne informacje o produktach, a parterom oferuje transparentne zasady współpracy – mówi Rafał Czernik, prezes FinAi. Wierzę, że zarówno bank Credit Agricole,  jak i kolejni partnerzy będą wspólnie z nami rozwijać platformę z korzyścią dla polskiego sektora bankowego i konsumentów – dodaje Rafał Czernik.

Integracja z platformą FinAi jest już kolejną innowacją w banku Credit Agricole w celu zwiększenia efektywności procesów sprzedaży. Bank wdrożył między innymi dwa mechanizmy wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji: czatbota – który wspomaga sprzedaż kredytów gotówkowych na Facebooku z wykorzystaniem komunikacji przez Messengera oraz telebota – który optymalizuje kampanie sprzedażowe kredytu gotówkowego. Weryfikuje on potencjał sprzedażowy leadów z kampanii internetowych, jeszcze przed rozmową klienta z doradcą Contact Center.

FinAi to założona w 2016 r. polska spółka technologiczna z branży finansowej, członek Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. W czerwcu 2018 r. FinAi uruchomił pierwszą niezależną platformę kredytową w Polsce, która umożliwia wzięcie kredytu bankowego w 100 proc. przez Internet - od weryfikacji klienta przez wybór ofert przygotowanych w oparciu o jego zdolność kredytową, aż do podpisania umowy online z bankiem. Firma planuje, że do 2020 r. za pośrednictwem platformy zostaną udzielone kredyty o wartości 1 mld zł.

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.