Ferie pod znakiem oszczędzania z Credit Agricole
Credit Agricole od kilku miesięcy popularyzuje oszczędzanie pieniędzy i bardziej świadome gospodarowanie domowym budżetem. Pod patronatem banku w mediach społecznościowych zawiązała się 2,4-tysięczna społeczność „Wyzwanie oszczędzanie”, której członkowie wymieniają się doświadczeniami i radami. Teraz, w czasie ferii, bank chce zachęcić dzieci do oszczędzania i nauczyć rodziców, jak je w tym wspierać.
2021-01-07, 12:31

Polacy znajdują się w ogonie Europy, jeśli chodzi o oszczędzanie. I mimo że 70 proc. osób deklaruje, że uważniej gospodaruje budżetem niż przed pandemią, a 47 proc. oszczędza więcej, to kwota odłożonych pieniędzy nie daje nam poczucia bezpieczeństwa finansowego. Dlatego bank Credit Agricole od kliku miesięcy prowadzi akcję #wyzwanieoszczędzanie, która wspiera w nauce świadomego wydawania i oszczędzania pieniędzy, a przy okazji także środowiska.

 

Teraz, w czasie ferii, które zaskoczyły wielu rodziców, bank zdecydował się przygotować aktywności dla dzieci. Do współpracy zaprosił Angelikę M. Talagę - ekspertkę edukacji finansowej, neuropedagożkę i autorkę bloga Godmother.pl. Między 10 a 17 stycznia będzie ona prowadziła na żywo zajęcia dla dzieci, a także dorosłych. Poza spotkaniami online dzieci będą mogły utrwalać  nową wiedzę poprzez praktyczne ćwiczenia związane z oszczędzaniem.

 

- Bardzo chcielibyśmy pomóc rodzicom zagospodarować ten nietypowy czas ferii, aby dzieci spędziły go w mądry i ciekawy sposób. Może te dni z oszczędzaniem zainspirują do oszczędzania uczestników naszej akcji i przekonają, że warto dbać o swój budżet i że może to robić każdy, niezależnie od wieku - mówi Ewa Deperas-Jarczewska z Biura Komunikacji Korporacyjnej w Credit Agricole.

 

Akcja skierowana jest do dzieci w wieku 6-13 lat i ich rodziców. Szczegółowy program dostępny jest na stronie www.wyzwanieoszczedzanie.pl oraz na grupie „Wyzwanie oszczędzanie” na Facebooku, gdzie będą transmitowane spotkania z Angeliką M. Talagą. Ekspertka będzie m.in. doradzać rodzicom, jak i kiedy najefektywniej uczyć dzieci oszczędzać; jakie błędy najczęściej popełniamy. Zdradzi także co to jest „mięsień samokontroli” i jak go trenować. Dzieciom z kolei opowie o „teorii słoików”, a także w przystępny sposób o magii składanego procenta. Nie zabraknie w czasie spotkań tematu motywacji i nawyków, które są kluczowe w każdym obszarze naszego życia. Nagrania wszystkich webinarów, a także ćwiczenia dostępne będą na grupie „Wyzwanie oszczędzanie” na Facebooku oraz na kanale YouTube banku także po zakończeniu akcji. Można tam znaleźć również nagrania ze spotkań z dziennikarzem i blogerem finansowym Maciejem Samcikiem.

Wszystkie działania w akcji #wyzwanieoszczędzanie są bezpłatne i dostępne dla wszystkich chętnych (nie tylko dla klientów banku).

 

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.