Klub korzyści w aplikacji Credit Agricole sposobem na oszczędzanie
Oszczędzanie jest dla Polaków coraz ważniejsze – tak wynika z najnowszych badań Credit Agricole*. W ramach strategii oszczędnościowych Polacy najchętniej wybierają szukanie zniżek i rabatów. Ułatwić im to może Klub korzyści w nowej aplikacji CA24 Mobile.
2022-10-23, 12:40

Aż 78 proc. Polek i Polaków lepiej planuje domowe finanse – wynika z badania przeprowadzonego przez Credit Agricole we wrześniu br. Zdecydowana większość ankietowanych (78 proc.) preferuje krótkoterminowe strategie oszczędnościowe, takie jak szukanie rabatów i promocji w sklepach. Najbardziej aktywnie robią to kobiety (84 proc.).  

 

- W obecnych czasach prawie wszyscy szukamy pomysłów na oszczędzanie. Zmuszają nas do tego rosnące ceny w sklepach, a także niepewna przyszłość i widmo kolejnych podwyżek . Wolimy jednak od razu zauważyć oszczędność podczas zakupów, niż odkładać regularnie pieniądze np. na koncie oszczędnościowym w banku. Trudno nam wdrożyć długofalowe strategie oszczędnościowe, gdyż wymaga to czasu, wysiłku i zmiany nawyków. Jednocześnie potrzebujemy działać bardziej oszczędnie w obecnej rzeczywistości, stąd popularność rabatów i promocji – wyjaśnia Katarzyna Kierzkowska, menadżer ds. badań i analiz rynku w Credit Agricole.

 

Z badania wynika również, że 56 proc. Polaków chciałoby otrzymywać rabaty i zniżki w aplikacji bankowej. Tę opcję oferuje aplikacja mobilna Credit Agricole. Jej największym wyróżnikiem jest właśnie

 Klub korzyści, który umożliwia korzystanie ze specjalnych ofert zarówno polskich, jak i zagranicznych marek. Bank dopasowuje propozycje rabatów indywidualnie do każdego klienta.

 

- Chcemy, żeby aplikacja CA24 Mobile dawała naszym klientom jeszcze więcej korzyści. Dlatego wspólnie z partnerami oferujemy atrakcyjne zniżki i rabaty, które mogą wykorzystywać przy codziennych zakupach i zaoszczędzić. Wśród wielu ofert mogę wymienić np. rabat 20 proc. na buty New Balance, zniżkę 30 zł w sieci Douglas czy drugi bilet gratis na seans w kinie Helios – podkreśla Aldona Pojda-Niedźwiedź, manager Zespołu partnerstw strategicznych. Oprócz rabatów na zakupy, w „rzece korzyści”, klienci znajdą także spersonalizowane oferty produktów i usług banku, dostępne na specjalnych, bardzo atrakcyjnych warunkach – dodaje.

 

Więcej  patentów na rozsądne gospodarowanie budżetem i zapewnienie sobie finansowego bezpieczeństwa można znaleźć na grupie #WyzwanieOszczędzanie, którą bank prowadzi na Facebooku od dwóch lat. Credit Agricole zbudował społeczność blisko 5 tys. osób, która się wspiera i motywuje każdego dnia. To miejsce inspiracji i wymiany doświadczeń, gdzie można rozmawiać o mądrym zarządzaniu finansami, oszczędzaniu pieniędzy i przy okazji środowiska.

 

*Badanie CAWI zrealizowane w sierpniu 2022 roku, na panelu badawczym Ariadna, N=1043, próba ogólnopolska, reprezentatywna, wiek: 18+

KONTAKT / AUTOR
Przemysław Przybylski
Rzecznik prasowy
Credit Agricole Bank Polska S.A.
71 377 83 55
+48 519 019 041
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.